Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så smått begynt å lage en side til veslemor! Det er faktisk ganske moro når man kommer i gang..

Kanskje andre som vil vise sin hjemmeside,så jeg kan få se på deres små undere også? Adressen til vår er iallfall www.marimor08.piczo.com

Legg gjerne igjen en hilsen i gjesteboka vår! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin side så lang da:o) Mari er jo bare helskjønn, og så alt det trollhåret;o)

Skrevet

Hei,

der minte du meg på at jeg også har lyst å lage hjemmeside. Driver og sender bilder på mail til alle folk hele tiden, mye enklere å legge det på en hjemmeside!

Er det gratis der du har lagt din? Hvordan fungerer det med å få et domene? Evt tips til hvor jeg kan legge hjemmeside gratis? (Vil lage selv, ikke ha sånn hjemmeside på 1-2-3 der du må bruke eksisterende maler osv)

Skrevet

Ja,piczo er gratis. Er endel reklame der da men. Åssen det er med domener vet jeg ikke da.. Ellers takk for fine skussmål! :)

Skrevet

så fin side! :) Men jeg fikk ikke til å skrive i gjsteboka di..?

Skrevet

kjæmpefin side =) Nydelig jente =) men kor får man kjøpt den flaskevarmeren? =)

Skrevet

så søte hun er!! masse hår! =) fin side:)

Skrevet

Så søt hun er da!!

Og like masse hår som Marit min har. :)

Kjempe fin side!! :)

Skrevet

Jeg lurer også på hvor du har kjøpt den flaskevarmeren? Den så kjempelur ut!

Skrevet

Flott side - men jeg personlig liker ikke all reklamen på piczo. Har laget en enkel html-side selv (veldig lett når man har fått forklart grunnprinsippene), og kjøpt et .com-domene til ca 200kr i året.

Gratis programvare til å lage siden finner du på nett. Jeg bruker kompozer. Og paint.net til å redigere og skalere ned bilder, gratis det også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...