Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 det er bare en bitteliten en.... Glutenfri og melkefri og soya og eggfrie fiskekaker til middag.. Hallejula- de har det på LIDL av alle plasser. Så i dag har lillegutt spist to fiskekaker og slikket på en gulerot.. Skal ikke mere til for å glede et mammahjerte..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Fantastisk!!! Kan tenke meg du gleder deg over hver smule lillegutt får i seg! Vedr Lidl, det er ALDRI så galt at det IKKE er godt for NOE:-)
Trollmora Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Flottings Duper! Har ikke lest meg opp, men hvordan gikk med knappen?
Maud Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Så bra! Tenker mye på deg og alt slitet dere har med mat hjemme hos dere. Da er det fint å høre at det noen ganger kommer ting inn i en liten munn :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Det hadde jeg aldri gjettet at de hadde LIDL......... Men så bra, fiskekaker er nam for både liten og stor. Jeg liker også å se at Knerten spiser, men hallo!!!! Det kan ikke sammenlignes med hva du må føle når superduperlillegutt spiser ))
Karomamma Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Så BRA!!!! Nam nam med fiskekaker, og jeg skjønner at det er noe ekstra for dere når lillegutt hiver innpå! Smiler nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå