Gå til innhold

rier som stopper opp for 3 gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har hatt rier mange ganger som varer i mange timer, så bare stopper det opp. Hadde rier i går natt til morgenen. Er nå 2 dager over termin..har gått lenge med 3 cm åpning..skal ikke ting skje snart?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hatt rier i flere timer, men har flere ganger hatt rier som har stoppet opp. utrolig kjipt får man bygger jo opp forventninger når riene starter! hadde og termin får 2 dager siden! :) tror jeg begynner og få litt rier nå jeg, håper bare de holder det gående denne gangen!

er vel bare at ting modnes nå!:)

Skrevet

Huff det er ikke akkurat behagelig..jeg har gått i ufattelig mange timer hver gang med rier..sånn hele natten..jippi liksom:( Må da finnes grenser for hvor lenge det skal modnes:p

Skrevet

Jeg hadde det også slik forrgje gang. Rier som kom og forsvant i noen timer, men når det etter noen dager endelig var igang kom han på 2,5 time.

Skrevet

Hadde rier i ca 7 timer i går jeg. Noen kraftige, skikkelig vonde som jeg kjente godt igjen fra forrige fødsel. I dag .... ingenting. Håper de kommer snart igjen. Vet at det er modent og at det er 2-3 cm åpning. (var på kontroll i går). Er helt klar til å få hilse på lillebror:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...