rosenkvisten Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Andre som har hatt rier mange ganger som varer i mange timer, så bare stopper det opp. Hadde rier i går natt til morgenen. Er nå 2 dager over termin..har gått lenge med 3 cm åpning..skal ikke ting skje snart?
mammailin Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 har ikke hatt rier i flere timer, men har flere ganger hatt rier som har stoppet opp. utrolig kjipt får man bygger jo opp forventninger når riene starter! hadde og termin får 2 dager siden! tror jeg begynner og få litt rier nå jeg, håper bare de holder det gående denne gangen! er vel bare at ting modnes nå!
rosenkvisten Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Huff det er ikke akkurat behagelig..jeg har gått i ufattelig mange timer hver gang med rier..sånn hele natten..jippi liksom:( Må da finnes grenser for hvor lenge det skal modnes:p
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde det også slik forrgje gang. Rier som kom og forsvant i noen timer, men når det etter noen dager endelig var igang kom han på 2,5 time.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hadde rier i ca 7 timer i går jeg. Noen kraftige, skikkelig vonde som jeg kjente godt igjen fra forrige fødsel. I dag .... ingenting. Håper de kommer snart igjen. Vet at det er modent og at det er 2-3 cm åpning. (var på kontroll i går). Er helt klar til å få hilse på lillebror:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå