Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har passert terminen her?

jeg hadde termin 10 mars, men sitter fortsatt her og venter! er sååååå lei nå, men må vel bare smøre meg med tålmodighet.. det verste er nesten at alle ringer og sender meldinger for å spørre om jeg ikke kjenner noe snart.. DET er irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her og termin samme dag..begynner å bli litt lei..rier som bare stopper opp..bare mas:p legene var jo så sikker på at jeg kom til å få før termin.,.,der tok det sannelig feil gitt.

Skrevet

hehe, de sa det samme om meg! :) trodde ikke jeg kom til å gå ut februar engang. så feil kan man ta :)

Skrevet

hehe...skal si..hørres kjent ut:p Jeg har jo omtrent blitt overvåket pga faren for for tidlig fødsel. Livmorhalsen hadde kortet se ned halvveis i uke 30..fikk lungemodning sprøyter og hele pakken..så feil kan man ta ja:p men er nå bra ungen ikke ble født for tidlig iallfall;)

Skrevet

tror vi holder oss til et forum, ble slitsomt dette her, hehe ;)

har heldigvis hatt et fint sv.sk. bortsett fra bekkenløsning, men det har jeg ikke vært så frykteli plaget med heller!

For tidlig fødte blir de ikke nei! tvert i mot :)

vet du hva du får? :)

Skrevet

Ja greit å holde seg til en plass:p nei vet ikke hva jeg får..vi ville ikke vite det. Du da? Mitt svangerskap kunne vært bedre..hatt en del komplikasjoner, men ser mer lovende ut nå da:) Ja heldigvis ble de ikke premature iallfall:) Har ikke merket noe bekkenløsning her, men hatt masse blødninger som har skremt vettet av meg til gjengjeld:p Fikk også påvist streptokokker i skjeden..så der røk drømmen om en naturlig fødsel:( Må få antibiotika intravenøst. Jaja..det viktigste er at en blir passet på da:)

Skrevet

Vi er så nyskjerrige så var nesten nødt til å få vite det!;) 3 ultralyder har sagt gutt så da er det vel det vi får da. :)

har ikke blødd noenting jeg, ikke engang etter samleie, er vel godt rustet, hehe :)

nå har jeg et veldig press i bekkenet og det river i korsryggen. håper det er starten på nye rier! synes det er vanskelig å vite jeg, selv om jordmoren min sa at jeg garantert vet at det er rier når det er det. har hørt om mange som har vært usikkre, vil liksom ikke dra på fødeavdelingen med kynnere! har vært 2 ganger før der uten at det var noe så.

Skrevet

Skal jo innrømme at det er tøft å ikke vite det:p hehe..

Jeg har nok et skrøpelig underliv tenker jeg;p hehe...hadde litt mellomblødninger før gravidtet også, så mistenker p-piller som synderen. Har iallfall ikke vært noe spesielt når de har sjekket. Snakket om noe ektopi-greier som man får av p-piller,,jippi liksom, var det noe mer i samme slengen?:P jaja..så lenge ungen har det bra, så er jeg fornøyd iallfall:) Jeg kjenner litt i ryggen og sånt nå jeg også,,vært litt sånn opp og ned nå..får håpe det er ting på gang hos oss. Synes det er vanskelig å vite jeg også, fordi det er jo mitt første barn;) Har vært så mye på sykehuset nå, føler meg masete. Men min mor gikk i 18 timer med svake rier. Hennes mor mente det ikke var noe, men da hun kom på sykehuset så var det visst rier, men de var så svake. De satt i gang fødselen på henne, og det var 4 dager før termin. Men rier går ikke over slik som kynnere når en endrer bevegelsesmønster. Men er det mindre enn 6 minutt mellom hver rie, så bør du dra til sykehuset. Det sa de til meg. Og selfølgelig alltid hvis vannet har gått da:)

Skrevet

får håpe du slipper å slite med blødninger etter fødsel da! når du endelig er ferdig liksom, så skal du begynne å plages med det også.. nei tvitvi å bank i bordet!;)

det skulle ha fantes en mal på hvordan fødselen starter som er lik får alle, da hadde det ikke vært noen tvil.. jeg er redd får å bli sendt hjem igjen, bor bare noen minutter unna sykehuset i tillegg, tror det kommer til å ta litt av motet fra meg! så denne gangan skal jeg være temmelig sikker før jeg drar dit!

har vært 2 ganger på sykehuset nå, første gang pga smerter i magen men det var skyldt av stress, og andre gangen fordi jeg trodde jeg lak fostervann, det var bare utflod.. blir frustrert :) hehe

men når man venter på noe godt...... :)

Skrevet

Ja får håpe vi slipper mer ting nå:) Dette her med mal var ikke så dumt nei:) Jeg bor ganske nær sykehuset jeg også, derfor føler jeg at jeg liksom ikke har like mye rett å komme med det første enn de som bor langt i fra på en måte. Men er bedre å være på den sikre siden uansett, de får tross alt betalt for dette:) Jeg mistenkte lekking jeg også, men har ikke tord å si noe om det. Regner med det er utflod her også. Begynner jo å lure når det blir så mye av og til, går jo gjennom alle klesplagg av og til:p så gøy da..hehe..irriterende greier. Men vi skal da være glade for at vi ikke lekker urin iallfall:) Det må iallfall være plagsomt.

Ja vi venter jo på noe godt, så det er jo det viktigste:)

Må nesten hoppe til køys, kjenner det trengs:p

Lykke til i natt da..se om noe skjer:) Pleier jo å starte da som oftest.

Kan jo skrive privat til meg hvis du vil:)

God natta:)

Skrevet

det rente og rente på meg, derfor trodde jeg det var fostervann. samme hær ang lekkasje gjennom klær, skikkeli plagsomt det! de sa jeg fikk ringe lege om det ikke ble bedre siden det var utflod, men synes det har avtatt litt!:) urinlekkasje har jeg heldigvis sluppet ja, hehe :P

mpå vente litt til og se før jeg legger meg, ellers får jeg ikke sove likevell :)

ja lykke til selv! kanskje vi er heldige å får de kraftige riene, det hadde vært noe det, hehe :)

god natta :)

Skrevet

heisann.. jeg og hadde termin på mandag.. tar en dag av gangen orker ikke se fremover.. tror jeg trenger litt start hjelp denne gangen.. fikk 4 dager før sist..

Skrevet

Heia, 7 dager over her. Jeg bare går å håper at fødselen skal starte av seg selv, er ikke redd for det å bli satt igang, men da får jeg ikke føde på ABC.... Litt trist!! Kom knøttet kom!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...