BergensBerta*gullgutt* Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 men problemet er at eg får bare vondt i ryggen på jobben eller når jeg kommer hjem fra den.. jobber i matvarebutikk og sliter meg gjennom dagen.. men har ikke vondt i ryggen når jeg ikke jobber , når jeg bare tar det me ro liksom.. noen andre som har fått sykemelding for det??
lana<3 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hvis du har en låsning i ryggen så er det mange som ikke kjenner noe når man er varm og jobber, smertene kommer da med en gang man setter seg ned og kroppen stivner til.....det er ofte slik mange har bekkenløsning også, at man har det bra så lenge man beveger seg, men med engang man setter seg ned blir det vanskelig å komme seg opp igjen hvis man har "stivnet" til. Hadde jeg vært deg hadde jeg enten sykemeldt meg og tatt det med ro eller tatt problemet i egne hender og tatt meg en tur til kiropraktor, akupunktør og fulgt dette opp med jevnlig massasje og eventuelt tilrettelagt trening hos fyisoterapaut....
liberobleier Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 du har krav på at jobben legger til rette arbeidet for deg. det er ikke såååå lett å få sykemelding. hvis jobben din ikke klarer å tilrettelegge for deg må du ut i førtids mamma permisjon
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 var ikke så ltt å tilpasse meg jobben i butikken. da dagene kan bli ganske stressende. og tungt arbeid. fikk sykemeldingen i dag. tror både meg og jobben er fornøyd med det.. ikke det at de ikke vil ha meg der men er jo vanskelig når de ikke vet hvor de har meg og jeg ikke vet hvor jeg har meg selv en gang. har ringt meg syk på dagen flere ganger no og det er fordi jeg som oftest ikke vet hvordan jeg føler meg før dagen.. eg hadde bare en deltidstilling på ca 40% men kjenner allerede at eg vil savne jobben hvist eg ikke kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå