Gå til innhold

Ser det er flere som er samboer med en dritt...

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg har vært såååååå dårlig i dag...Feber, vondt i mandler. brystkasse og ører...Har ikke vært så syk på mange, mange år....Jeg begy. å bli syk i går kveld og ringte på jobben og sa at jeg ikke kunne komme. I dag viste det seg at gutten vår på 5år. hadde feber også. Jeg sto opp for å se ann formen min, mens mannen min maste om han kunne reise på jobb eller ikke. Jeg sa at jeg måtte SE DET LITT ANN!!!! men til slutt sa jeg at han ikke kunne dra noe sted, siden jeg ikke følte meg bra. Som sagt har jeg vært sikkelig dårlig i dag...Så begynte han i kveld og mase om at han måtte på jobb i morgen. Han var så kald og prøvde og proppe i meg alt han hadde å gjøre på jobben osv...Han gjør alltid slik at jeg får skikkelig dårlig samvittighet av å spørre om ting og tang. Det er ikke morro å komandere en voksen mann til å gjøre ting for at han ikke forstår det selv.....huff...Jeg er så lei meg nå altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er glad jeg ikke har det sånn...

ta igjen når han ligger der, for han kommer sikkert til å bli syk selv også....

Skrevet

Min dritt hadde ikke vurdert ett sekund å være hjemme fra jobb for å hjelpe meg ivertfall.... Skjønner i grunn ikke hva jeg skal med han?

Skrevet

Hva har du gjort med det da?

Min mann hadde litt småtungt for å forstå at han kunne ta fri fra jobb for å være hjemme meg sykt barn i starten, men fikk da banket det inn i hodet på han..

Lurer på om jeg banket litt hardt, for nå jobber han deltid og er hjemme med tulla 3 dager i uken og jobber heller litt hjemmefra på kveldstid, tidlig morgener ol.

Det er også han som henter/leverer eldste i bhg.

Skrevet

Har hatt lignende situasjoner her. forstår ikke at han rett å slett bare må være hjemme. hatt så mange situasjoner at nå biter jeg det bare i med og er hjemme syk med mini om så. 2 paracetter innabors så har det gått greit. han kan komme hjem litt tidligere enn vanslig, men aldri være hjemme en hel dag nei. da går det jo ikke rundt på jobben- alt stopper opp, det må jeg da forstå.

Svelger slike usympatiske kameler en gang i blandt, jeg.

Skrevet

ok jenter..

har et lite tips her.. min veninne slet med det samme i forhold til å få ham til å være hjemme med syke barn( jobber begge to).

Til slutt gadd hun ikke mer - sa ingenting men tok sykedagene selv. Da hennes var oppbrukt ( sånn i april engang et år med MYYE omganssyke og ører..) gav hun beskjed " nå er mine dager oppbrukt. resten av året er DITT ansvar "... Var ikke noe mer å diskutere men ble jo tøft for ham da det ikke var NOE slingringsmånn iforhold til hvem som skulle hva på jobb den dagen... ( han er adm dir i større selskap;-)

Skrevet

Er forbanna på min jeg også innimellom..men han har i hvertfall holdt seg hjemme fra jobb hvis jeg og unga var sjuke...eller gjort det han kan for å komme seg hjem.

Skrevet

Hvorfår er dere sammen med disse mennene når dere syntes det er så forferdelig. Jeg hadde aldri giddi om det hadde vært meg, hadde jeg hatt en mann som jeg syntes var så forfedelig hadde ikke forholdet hatt håp. jeg blir da sur poå min mann når jeg alltid må være hjemme med syt barn, men forstår at han er selvstendig næringsdrivende og ikke alltid kan ta fri på sparket.

Håper det ordner seg for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...