Sjokoladekaka Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Det kjem i reprise:) det gjer det alltid....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 har du akkurat fått tv? han går jo konstant på tv og har gjort det i mange mange år. han er nok tilbake veldig veldig snart
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Måtte le litt av at det endelig var noen med to tettere barn enn meg! Og den scena på flyet var jo bare genial! Men vemodig, ja...har jo fulgt med på denne serien i mange år nå.
Trebarnsmamma30 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Var litt morsomt da, at de endte opp som 2-barnsforeldre i den siste episoden=)
Mamsen86 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 FAEN!!! (Unnskyld!) Glemte det helt! Hva skjedde??? Hvordan går det med dem??? Åååå!!
lille_Harepus Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Det var heldigvis sånn at de to fant sammen til slutt sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå