Gå til innhold

Farvel til kongen an Queens :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste episode... snufs!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjem i reprise:) det gjer det alltid....

Skrevet

har du akkurat fått tv? han går jo konstant på tv og har gjort det i mange mange år. han er nok tilbake veldig veldig snart

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Måtte le litt av at det endelig var noen med to tettere barn enn meg!:P

 

Og den scena på flyet var jo bare genial!

 

Men vemodig, ja...har jo fulgt med på denne serien i mange år nå.

Skrevet

Var litt morsomt da, at de endte opp som 2-barnsforeldre i den siste episoden=)

Skrevet

FAEN!!! (Unnskyld!)

 

Glemte det helt! Hva skjedde??? Hvordan går det med dem??? Åååå!!

Skrevet

Det var heldigvis sånn at de to fant sammen til slutt ;) sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...