Gå til innhold

Hvor lenge bruker barna sprinkelsengen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på snart 5 mnd, men lurer på kos lenge de bruker denne sengen, vil kommer nok på å få en til i beg av 2009, vist alt går bra, men må vi kjøpe en sprinkelseng til da?? noen med erfarinng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre har brukt springkelseng til de er ca to år, før det kan det være vanskelig å få de til å forstå at de ikke kan stå opp som de vil når de kommer over i en vanlig juniorseng...

Skrevet

Ja, dere må nok kjøpe en sprinkelseng til når nestemann kommer. Det er helt vanlig å bruke sprinkelseng opp til 3-årsalderen. Det gjorde i hvert fall vi :-)

Skrevet

Jenta vår brukte sprinkelseng til ho var 3 år. Ho klatret ikke ut av den heller og det var derfor ekstra godt å ha den så lenge som mulig. Så tror nok du må kjøpe en ekstra sprinkelseng ja...

Skrevet

men da kjøper jeg seng til jeg;)

Skrevet

Måtte pent kjøpe vanlig seng til elste mann før han var ett år, han klatret over den. Men tante barnet mitt sov i sin til hun var tre år.

Skrevet

Jeg har to små. Gutten min er snart 8 måneder, og jenta mi er 2 år og 2 måneder. De bruker begge sprinkelseng, og det har jeg tenkt å la de gjøre til de blir 3 år :)

Skrevet

gutten min var 15mnd når han fikk vanlig seng. d gikk bra me en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...