Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 har ei jente på snart 5 mnd, men lurer på kos lenge de bruker denne sengen, vil kommer nok på å få en til i beg av 2009, vist alt går bra, men må vi kjøpe en sprinkelseng til da?? noen med erfarinng?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Våre har brukt springkelseng til de er ca to år, før det kan det være vanskelig å få de til å forstå at de ikke kan stå opp som de vil når de kommer over i en vanlig juniorseng...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Ja, dere må nok kjøpe en sprinkelseng til når nestemann kommer. Det er helt vanlig å bruke sprinkelseng opp til 3-årsalderen. Det gjorde i hvert fall vi :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jenta vår brukte sprinkelseng til ho var 3 år. Ho klatret ikke ut av den heller og det var derfor ekstra godt å ha den så lenge som mulig. Så tror nok du må kjøpe en ekstra sprinkelseng ja...
twoboys & a girl Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Måtte pent kjøpe vanlig seng til elste mann før han var ett år, han klatret over den. Men tante barnet mitt sov i sin til hun var tre år.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har to små. Gutten min er snart 8 måneder, og jenta mi er 2 år og 2 måneder. De bruker begge sprinkelseng, og det har jeg tenkt å la de gjøre til de blir 3 år
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 gutten min var 15mnd når han fikk vanlig seng. d gikk bra me en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå