selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hun er 20, har ingen økonomiske bekymringer, skal studere til høsten, flytter sammen med kjæresten. Jeg er snart 30, har kall og to unger, alt for lite penger og for mange utgifter. Hun planlegger tatovering nr. 2 og 3 nå, og kan glatt svi av et par tusinger på slikt. Jeg planlegger tatovering nr 3 og 4, men de kommer neppe til å bli gjennomført før jeg er 50, siden det er fullstendig tullete å bruke penger på kroppsdekorasjon når en har lånekassen på nakken, biler som trenger reparasjon og unger som eter yoghurt til det tyter ut av øra på dem. JEG VIL DRITE PENGER! Eller eventuelt være ung og uten økonomisk ansvar for noen andre enn meg selv - som lillesøs.... *sukk*
Monajenten Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 *sender over en pose med frø til pengetrær*
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Signerer denne, bortsett fra at jeg ikke er sjalu på lillesøs da. Hun har det ganske likt som meg, men 5 år yngre.. Er så forbanna lei av at nesten alt av penger forsvinner før de har rukket å kose seg litt på kontoen min. Jeg planlegger å bli lottomillionær, må bare få råd til å spille det først:-)
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 hahaha klart jeg har, det er jo derfor jeg er sjalu, silly unner forøvrig min elskede søster alt godt, hun er jo søstra mi! Vi er bestevenninner og supersøstre Hun er fadder på minstejenta mi og var brudepike da jeg gifta meg. Kjæresten hennes er verdens beste onkel, og var dagpappa for eldsta en hel sommer. De er virkelig flotte mennesker begge to
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 tuuuusentakk, snille monajenten!
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er helt enig med deg Fumlis. Den dagen jeg har penger å spille for går en av de største premiene rett inn på min konto. Dog før jeg har rukket å betale ned gjeld osv )
Monajenten Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Bare hyggelig:-D Her flyter det tusenlapper overalt, vet ikke hvor jeg skal gjøre av dem...........................*i wish*
Sjefsmegga Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Husk å TRO på at du vinner da...i følge The secret så skal vist sjansen øke da.. ;-) Jeg skal teste ut selv
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Hehe og jeg er 20 med alt det ansvaret Men jeg er veldig fornøyd med livet mitt da, selvom det kan bli litt mye til tider. Jeg skal foresten vinne 20 mill i lotte på lørdag, du kan godt få en mill eller to om du vil
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Ugla, jeg skal LOVE deg at det er få som har trodd så mye som meg de gangene jeg har spilt. Skuffelsen har vært enorm hver gang. Men skal selvfølgelig ikke gi opp håpet:-)
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. mars 2008 man tackar, Miami! I så tilfelle gir jeg deg herved livsvarig æresborgerskap i Ytre Langtvekkistan!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Hehe, jeg tok meg litt i å være sjalu på min beste venninne som akkurat har flytta fra saboeren sin idag jeg.. Ikke det at jeg har lyst flytte fra mannen, men singel, ingen barn, tjene greit, ut å reise i 3 mnd til høsten (med gammel flamme) høres ganske forlokkende ut når du ligger på sofaen med bekkenløsning og unger som bytter på å skrike i annen etasje sånn at du må dra deg opp trappa for ente gang ikveld...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 ...og jeg er sjalu på dem som har lillesøstre!
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2008 Vil du bli min? Har alltid plass til en til Vi er en inkluderende familie. Kom til Ytre Langtvekkistan og hilsepå da vel! Jeg spanderer billetten når jeg har høsta pengetreet og innkassert den prosenten av lottogevinsten jeg har blitt lovet lenger oppe i tråden her
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 *glede seg til lottotrekninga på lørdag*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå