Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 .. just me? Jeg som anså meg selv som delevis nymfo, har NADA lyst på sex. Jeg blir helt sånn.. *grøss*.. Kan ikke forklare det! Tre uker, eller er det fire? *LittSurreteAkkuratNå* - siden jeg satte inn spiralen. Sammenheng?? =S
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei! har selv hatt hormonspiral i snart et år og har NULL sexlyst.Vi hadde sex flere ganger i uka og nå har vi hatt 4 ganger siden jeg satt inn spiralen.det frister meg ikke engang. sliter veldig med å kose med min mann.vet ikke om det er spiralen eller noe men kjedelig er det.så jeg har lurt også på om det er spiralen som har sånne bivirkningene.hvem vet??
Sjefsmegga Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Hormonspiral går jeg utifra? ja, vet av flere som har blitt rana for sexlyst av den greia... Jeg styrer unna alt med hormoner i...kondom er tingen foreløpig her..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hatt spiral i 4-5 mnd og hatt sex omtrent 3 ganger siden det=( Jeg var også seminymfo, nå er jeg å god vei til å bli nonne.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 HI her.. Såpass ja.. =S Ja nei jeg orker liksom ikke å bli tatt på en gang, jeg er helt sånn.. Blæh, orker ikke.. Og jeg har IKKE vært sånn før! Jeg er ung og viril, og syntes det er leit at det skal bli sånn.. Vurderer å ta den ut. Men p piller er helt på jordet, husker dem som regel aldri.. Og kondom hver bidige gang? Hmms..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 ....du kan telle for eks...ikke så vanskelig...eller kjøpe deg sånn eggløsningmaskin.....eller rett og slett pule på til du blir smelt på tjukken.....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Trodde nesten det var bare meg jeg, blitt helt rar etter jeg satt inn hormon spiralen, sex er lite fristende og det er skikkelig frustrerende for har lyst men kroppen er liksom ikke med.. Vurderer sterkt å ta den ut og få det som før, dyr var den men...Sex er best og verdt det...
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Sex er i hvertfall utrlig viktig i et forhold, så hvis det ikke fungerer så bør man fjerne spiralen og heller finne noe annet. Kroppen blir helt "død" her også på horminprevensjonsmidler, uansett hvor liten mengde. Tørr som sahara og får smerter under samleie, pluss at jeg ikke føler noe som helst der nede av "lyst betonte" følelser..sier seg selv at det ikke går. Slett ikke uvanlig....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Hmm...jeg har kobberspiral...men jeg har samme problem..sliter med å få lyst..må jobbe for å bygge opp lystfølelsene. Skikkelig leit, jeg er jo så glad i sex. har vært sånn i snart et år
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Her er alt som normalt! Takk og pris! Men hvis folk mister sexlysten av hormonspiral, som jo virker lokalt, og med langt mindre dosering... Hvordan blir det da når de går på p-piller?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 ...verre....men det er som med alle legemidler...dritvanskelig å erkjenne bivirkningene.....fordi legen sier at neida....."du har nok lyst på sex- du bare kjenner det ikke lenger.."....
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 ....eller neida du er ikke seksuelt lobotomert....det bare virker sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå