Bolla og lille rosin Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Heisann... Lurte på om du har mulighet til å se om og når jeg kommer til å bli gravid?? Om svangerskap går bra, og om jeg evt. får en gutt eller jente?? Begynner å bli utålmodig etter over ett års prøving.. På forhånd takk!!! Jeg 150183, sambo 220776.. Håper du tar deg tid:) Mvh, Katrine:)
kaos83 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 heisann.. beklager men får ikke opp at du er gravid nei.. Ser at dere har slitt med å bli gravide.. Har dette tært på forholdet deres eller?
Bolla og lille rosin Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Hmm... Håper ikke det... Det går jo litt opp og ned, men tror ikke det svinger noe mer enn i andre forhold.. Men merker godt at dette går inn på sambo.. Han blir egentlig mer lei seg enn meg når jeg tester negativt.. Og det er ganske tungt.. Så på den måten; ja.. Får du opp noe om det el?? Du ser ikke evt. når eg blir gravid da?? Eller om jeg i det hele tatt blir det??? Ble spådd graviditet av "alle" forrige mnd, men det viste seg å sannsynligvis være kjemisk graviditet... Dessverre.... Takk for at du tar deg tid, det betyr mye!!!
kaos83 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 uffda.. nja jeg fikk opp et kort om at forholdet deres var litt slitt... Men jeg ser på meg selv som nybegynner enda.. Jeg får ikke opp graviditet på deg nå men det betyr ikke at du ikke blir det, men jeg vet ikke når det blir... håper uansett alt det beste for deg:) Ikke gi opp håpet:) men kan hende det betyr at dere må sette av tid for å "elske" ikke bare lage baby.. om du skjønner.... klem:)
Bolla og lille rosin Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skjønner hva du mener:)) Er nok viktig det du sier med å sette av tid til den sexen som ikke bare skal føre til barn:) Er flink til det i tiden utenom el, men i el-tiden blir det mye plikt... Off og hoff, skal ikke være lett.. Men uansett, takk skal du ha!! Håper du ikke har rett, på en måte;) Vil jo ha bebis nå.... Hehe... Men; at forholdet vårt erslitt, tror jeg kanskje ikke stemmer egentlig.. Det er sterkere nå enn det har vært på lenge.... Men kan jo hende du ser noe ikke jeg ser da:) God natt!!! Og takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå