Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 igår måtte jeg løpe etter bussen.. etter dette hadde jeg sex, da jeg fikk orgasme og jeg var ferdig, så jeg at det var masse vann i senga.. ikke så mye men jah endel.. ca 3 storeskje.. også idag måtte jeg desverre løpe enda mer etter bussen.. og siden jg var på skolen til nå,. hr ajeg kjempevondt i magen..jg forstår ikk hva slags vondt det er..det gjør vondt under navlen.. på magen min... også følger magen sseg full selvom jg akuratt har spist masse mat,,, jeg r mett,, men i liz.. det på en måte rumler i magen liz... som om noe trekker seg sammen kan man vel kalle det.. hjelp meg.. jeg r førstegangs og veldig redd.. jeg er 14+5 idag.. hjelp meg... jeg vil ikke miste min lille baby.. er det greit å løpe??
Miss Misantrop Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Det er ok og lope, det er ok aa ha sex, det er ok aa faa orgasme- men det er ikke ok aa ha vondt. Jeg hadde kontaktet legen hadde jeg vaert deg. Stress I den grad det lager fysisk smerte kan vaere skadelig. (Og det er ikke for aa skremme, det er for aa si at vaer saa snill aa ta det med ro)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 åja.. så jeg bør egentlig komme meg til legen.. eller burde jeg vente til jordmor? har time hos henne imorgen.. får hun fiksa noe ultralyd om man ønsker dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå