Gå til innhold

ekstreme foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg virkelig prøver å være så åpen for ting, ikke dømme og la folk gjøre som de vil uten at jeg føler det er min sak, men hvis jeg skal være ærlig ble jeg faktisk en smule kvalm av å se en dame sitte å amme sine barn på 5 år og opp..

Gravide-nerven min tålte ikke det, er så sinnsykt magaveik.

Men herregud da, det ser litt sykt ut!!

Bra for henne at hun ikke bryr seg med hva folk syns da........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst du snakker om det programmet med de kristne ekstremforeldrene så er det så sykt som det går an å bli!!! Visst noen såg forige episode, da hun moren tok datteren og sønnen + en pisk inn på rommet, så gikk det noen sekunder før vi hørte minstejenten hyyylgråte? Herreguud:(

Skrevet

nei, fy faaaaen!!! fytti hæl*****, tror ikke jeg skal se det programmet mer. Er det som går på kanal 5 ja..

Skrevet

huff det høres ikke bra ut...

Skrevet

Pee pee... herregud det er mye rart..

Skrevet

nei er ikke det programmet..de her helt imot slåing..men bæsjing på gulvet derimot..ymmuiiiii :( fy f****

Skrevet

Jo, forje epiosde så drev dem å slo barna med greiner fra epletreet i hagen.. Og døren sto på gløtt, så vi kunne høre piskeslagene og at barna begynte å skrike. Fikk helt vondt av det!

Er ikke "så ille" innhold nå, selvom jeg personlig mener at et 5 åring ikke har noe med å suge pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...