Trebarnsmamma30 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hun spør innimellom om vi skal finne på noe, altså er det oftest hun selv som tar initiativet..spør f.eks om hun kan ta seg en tur på kvelden, sier hvilken dag og alt. Men når dagen kommer dukker hun ikke opp, og gidder ikke svare på meldinger..(som hun pleier å gjøre ellers)! Skulle komme i dag, spurte selv om det i går.. hadde avtalt å se på tv-serier som vi begge følger med på her hos meg, spise snop og skravle som vi pleier når vi møtes. Men dukker hun opp? Neida.. Sendte melding til henne tidligere, men den fikk jeg aldri svar på.. Synes bare det er så respektløst! Det verste er at hun gjerne sender melding igjen 2 dager etterpå som om ingenting har skjedd... De 3 siste gangene hun har spurt om å ta en tur på besøk, har hun ikke dukket opp og bare latt være å svare på melding.. og innimellom ellers også tidligere. Spør ikke om hun vil komme hit selv lenger for å si det slik..
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2008 Blir deppa av å bli behandlet sånn.. har så mye plager med bekkenet også, så kommer meg omtrent ikke på butikken engang lenger..så hadde vært greit med litt besøk ja.
smågodt prinsessa Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Åh vet akkurat hva du mener.. har ett par sånne venninner selv. utrolig slitsomt!!!! Så føler jeg meg så masete også da når jeg spør hele tiden om de kommer eller ikke!! Har bestemt meg for nå å ikke mase mere.. de kommer hvis de har lyst. Og jeg gidder ikke gå hjemme å vente på de lenger.. men jeg har gitt beskjed til de også da.. sagt at det er for dårlig å oppføre seg sånt. Det burde kanskje du også gjøre?
jet trip Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 respektløst er enig med deg. har opplevd noe lignende tidligere jeg også men det blitt betydelig mindre kontakt nå med vedkommende. orker bare ikke vente på henne.
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Har sagt til henne før at jeg synes det er irriterende når hun holder på sånn..når tydeligvis ikke inn. Har kjent henne i mange år, så tør å si hva jeg mener til henne. En gang skulle hun sove over hos meg når mannen var vekkreist (vi har sovet mye over hos hverandre i alle år), jeg hadde handlet inn mat, leid film, kjøpt snop osv men klokka gikk og hun dukket ikke opp..tok ikke tlf når jeg prøvde å ringe. Viste seg at hun hadde blitt sittende hos noen andre, så hadde det blitt sent og hun visste ikke hva hun skulle si til meg så hun bare lot være å svare meg.. Har sluttet å handle inn ekstra mat/snop når hun skal komme for å si det slik.. Tror bare ikke hun tenker over at det er respektløst overfor andres tid å bryte avtaler slik.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Kan det hende at hun lider av angst og/eller depresjon. Kjenner meg igjen i henne, og jeg har nok irritert en del av mine venninner, men heldigvis så skjønte de at jeg ikke hadde det bra, og det ikke var meninga.
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 Nei, tror ikke hun lider av noe slikt.. har slitt med det selv, men aldri sett tendenser til slikt hos henne. Tror bare hun ikke tenker så langt alltid..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Det er jo strengt tatt bra, men kjipt at hun er sånn som driter i konsekvensene av det hun gjør. Men hva hadde skjedd hvis du f.eks. avtaler å møte henne hjemme hos henne, men ikke dukker opp?
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Da hadde hun sikkert blitt sur vil jeg tro...
* 5 om dagen * Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 hva om du lar være å ta kontakt når hun vil ha tak i deg?? ta litt igjen med samme mynt.... uff,går jo ikke ann å ha det sånn...klart en gleder seg til de skal komme, og er skuffende å utebli hver enenste gang. nei, oppfør deg som ho gjør, kanskje det går opp for henne da hvor irriterende det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå