Gå til innhold

formel&ariel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jeg vet ikke enda.. men spurte siden du spådde d i går og vettu:) Tror jo seff jeg er det da... men det tror jeg jo hver mnd... Redd for å bli skuffet men lever i håpet:)

Hvordan er formen din idag?

Har du begynt med ny pendel? Hvordan funker det?

klem:)

Skrevet

Okey...begynete og lure.Får opp ja på at du er gravid her.

Joda pendelen funker sånn passe.Men gikk litt amok er tidliger i dag når jeg prøvde og spå meg selv over magen om hvilket kjønn.Fikk opp jente ganske tydelig.Og ja når jeg spurte om det var jente.

Ventet ett par timer og spurte på nytt,fikk da opp jente men så begynnete den og svinger og styrer på.Sikkelig rart.

Så driver og øver litt.Lurer på om jeg skal kjøpe meg en ny i messing,fant en ei likte kun til 125kr her på nettet.

Formen min i dag er sånn passe.Var en tur i gaten og gikk på noen butikker,hadde noen små æren,var helt skutt etter på.Litt svak hodepine så lurer om det er litt protein i urinene enda..skal til legen på torsdag.

Du får vel opp jente på meg enda eller?

Skrevet

hei vet du jeg prøvde å se i tarot kortene, noe jeg ikke er så flink til om du venter gutt eller jente.. Fikk blankt kort... Det skjer nesten aldri... Du aner ikke så spent jeg er på hva kjønn du får.. Jeg ser jente enda, men er usikker men det er jo ikke så rart:)

Du må orientere meg med en gang etter fødsel... haha

Håper det går bra hos legen på torsdag:)

klem:)

Skrevet

men hver gang jeg spår meg selv i tarot kommer det opp at jeg vil få problemer med å få barn....:( sER DU IKKE NOE OM DET ALTSÅ>?

Skrevet

Det skal vel ikke være så enkelt og spå seg selv...hehe.Nei får ikke opp noe problemer med og få barn jeg nei.Dette blir spennede.

Skrevet

tusen takk, ja ofte merker jeg at tarot kortene gjenspeiler min frykt og andre følelser:) men bra ikke du ser det:) Jeg er så spent:) håper på pos test på torsdag, men kan hende jeg ikke kan teste da...hehe skal holde deg oppdatert, og bare spør igjen så skal jeg prøve med kortene igjen:)

Skrevet

Det er greit ja.Masse lykke til.Du kan jeg spørre deg hvilken tarat kort du bruker.Tenkte jeg skulle kjøpe meg,finner ikke de gammle.Sikkert kommet bort etter en del flytting.Vil gjerne ha hjelpe boken på norsk og.

Skrevet

jeg bruker en som jeg ikke vet navnet på men har hatt den i ti år..tror den heter royal tarot jeg bruker tarot bare i perioder...

jeg har den store røde tarot boken... den er veldig enkel og grei.. syns crawlings tarot kort er fine og jeg ønsker meg den eller en sånn eventyr tarot kortstokk :) det var en side før som het tarotnorge.com ikke no altså.. men ser ut som linken ikke funker mer.. der fikk mann se masse nydelige kortstokker...

Skrevet

okey..har bestilt meg ny nå og to pendler til.

Så håper og få de i morgen slik jeg kan kjøre de inn i helgen.

Ellers så blir d sjekk på sykehuset på mandagen av meg.Mye protein og nedvekt å greier.Men men satster på alt går bra.Spendet å se om vi får ul da.Da skal jeg virkelig spørre om det er gutt der inne.hehe.

Håper alt går bra med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...