Gå til innhold

Froskebleier er viktig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er morgenen fylt av spenning på om det er forskebleier igjen i Liberopakken.

For nå om dagen er det froskebleier som gjelder, verden er nær ved å rase sammen om det ikke er flere igjen.

Jeg ønsker meg en Liberopakke full av froskebleier...da ville livet vært bra da:-)

Flere som er opphengt i bleiemotivet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv en mail til produsenten og krev hele pakka full av frosker!!!!

Det er stilig:-)

Tror ikke hun frøkna her bryr seg så mye verken om frosker eller bamser på bleiene.....hun er mest opptatt av om det er æsj inni for tiden:-)

Skrevet

Morsomt at du sier dette akkurat i dag!

Vi har nemlig hatt en enslig pakke med Pampers og på dem er det apekatter, tigre og diverse fancy motiver. Pakken er nå tom og nå er det tilbake til Liberiofuglene. Det var KRISE i morges da vi ikke hadde flere apekatter :)

PS - har diverse froskebleier liggende her.... Og snart en del fuglebleier til overs, håper jeg :)

Skrevet

Godt at det ikke bare ermin som er opphengt i bleiemotiver:-)

Ja, kanskje jeg skulle ønske meg en froskebleiepakke!

Skrevet

First-Price bleiene har også frosker på!!!

Men de er kanskje ikke like kule?

Skrevet

Her er det stadig spørsmål etter "sessebeie", etter at jeg fikk tak i rosa "øve"bleier med prinsessemotiver på Kiwi....

Jeg kan godt spare på både frosker og aper og det som ellers måtte være kravet rundtomkring, jeg og sende det over i cyberspace(eller ta det med på hjemmesykepleierundene mine c",))

Skrevet

Lillebror er også opptatt av motivet. Sist vi kjøpte bleier på Kiwi, fikk vi fire pakker fulle av frosker. Libero størrelse 5, full av grønne og blå frosker :-)

Skrevet

Ja hadde ikke livet vært deilig med ett par pakker med froskebleier:o)

Heldigvis har det ikke vært tema i heimen. Skjønner jo frustrasjonen til de små når de ikke får det de synes er fint på bleie si.

Men truser derimot - det er viktig at det blir de riktige. Legger jeg frem en hvit så skal det være rosa. En brun med rosa hunder kan ikke brukes den ene dagen, men dagen etter er det greit. De små har sine meninger, så jeg skal forsøke å etterkommer de minste kravene uten å komme med store innsigelser.

Skrevet

Jeg er enig med deg Trollmora, gi etter på de små tingene og spare kreftene til det som er viktig. Det er i hvert fall en strategi her i huset. Det medfører Mikke Mus-genser nesten hver dag. Godt han har tre forskjellige...

Skrevet

Så rart. Snuppa her og skal ha bare froskebleier!

Libero sine. Men det er jo frosker det er minst av...

Har lenge lurt på hva det er med akkurat froskebleiene??

Hun har holdt på med det siden disse motivene kom og det er jo en stund siden nå. Var rart å se at det er flere, he he...:o)

Skrevet

Morsomt - vesla mi vil også bare ha froskebleiene. Hun sitter og sorterer bleiene, dvs. hiver dem ut av pakka, for å finne de med frosk på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...