kjerringa-mot-straumen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Lurer litt paa hvem *kjendiser* som er paa toppen av lista og kirsebaeret paa toppen for dere:) Jeg har flere men i den siste pirates filmen, der har denne fyren noen fine scener.. jamjam - Orlando Bloom
Torpekjærringa Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Klar førsteplass til :Wentword Miller - Michael i Prison break ))))))))))))))))))))))))))))) nam nam.........
smågodt prinsessa Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 ÅH det er jo så mange kjekke mannfolk der ute da.. Men min liste er vel noe sånt som dette: David Beckham.. nam nam Brad Pitt Orlando Bloom hmmm kommer ikke på flere i farten.. men jeg liker maaange:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Bruce Willis Johnny Depp Wentworth Miller David blablabla (Han i Bones, eller Angel) De jeg kommer på i farta..
cherry coke Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Ville Valo Johnny Depp (helst som Jack Sparrow=)) Han irske skuespilleren som er i den nye reklamen for Hugo Boss (hva er det han heter nå igjen....?) Joaquin Phoenix
kjerringa-mot-straumen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 aaja, husker han, spesielt det siste *hoppet* i reklame filmen, hehe, jeg og ei venninde satt aa diskuterte den sist i gaar, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå