Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Betyr det noe? Jeg har mitt fordi jeg elsker blomsten Liljekonvall. Har ei datter og en på vei... Hva med deg? KJEDER meg i dag..
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 fordi jeg heter det=) er ikke så kreativ..=)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Merrily fordi det er navnet på en skikkelse i en krim-serie jeg liker, og krimlitteratur er en lidenskap for meg:-) Og så har jeg naturlig nok 2 barn.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Samme som Kine. Det er det jeg heter
Arb.ledig husmor Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 For da jeg var baby, sa bror min: Gullo mi... Han var 2 1/2 år da, så derfor har jeg det nicket jeg har...
esmase Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Fikk mitt inne på bim mens jeg var ganske så gravid. Er også lita,derfor passa det bra der og da,men burde kanskje ha bytta nå.....
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Fordi jeg er SÅ utrolig surrete og fjern..
smågodt prinsessa Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Fordi jeg heter ingrid og har et gull:) Ingrid=utrolig kjedelig navn = utrolig kjedelig nick =.. gi meg litt kreativitet takk,
solstråle69 Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 For i det virkelige liv har jeg alltid blitt kalt en solstråle, og fordi jeg er født i 1969. :-)
Mayken Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Kalte meg for Mayken og Ina tidligere. Onkelen har alltid kalt meg for Mayken og jenta mi heter Ina Skiftet nick til kanINA, fordi hun fikk fortennene opp en stund før de andre kom, og så ut som en liten kanin. Søsteren min kaller henne fortsatt for "kanina mi"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 fordi ICA reklamen er morsom
Lille nuffe Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 Fordi samboeren min ga meg det kjælenavnet da vi drev å "data"..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Fordi jeg ikke kom på noe nick når jeg skulle registrere meg.. Fant ut at jeg er ganske ......
Psyche Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Psyche er personifiseringen av sinnet i gresk mytologi.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #20 Skrevet 11. mars 2008 Fordi jeg heter det, er trademarked fordi det så festlig ut og venter jo liten:)
Gjest NydeIig Skrevet 11. mars 2008 #21 Skrevet 11. mars 2008 Jeg satt her en kveld og så på jenta mi, og sa høyt NYDELIG, og tenkte det var et bra nick å ha.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #24 Skrevet 11. mars 2008 Fordi jeg er en gammel kjerring. Tenkte nicket måtte stemme til resten av meg. Jeg er ikke noen HoBabyGrrrl for å si det sånn;-)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #25 Skrevet 11. mars 2008 Fordi jeg er en skikkelig kløne. Alle kaller meg fumla, men skiftet det til fumlis for en tid tilbake fordi jeg var lei fumla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå