Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr det noe?

 

Jeg har mitt fordi jeg elsker blomsten Liljekonvall. Har ei datter og en på vei...

 

Hva med deg?

 

KJEDER meg i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi jeg heter det=)

er ikke så kreativ..=)

Skrevet

Merrily fordi det er navnet på en skikkelse i en krim-serie jeg liker, og krimlitteratur er en lidenskap for meg:-) Og så har jeg naturlig nok 2 barn.

Skrevet

Samme som Kine. Det er det jeg heter

Skrevet

For da jeg var baby, sa bror min: Gullo mi... Han var 2 1/2 år da, så derfor har jeg det nicket jeg har...

Skrevet

Fikk mitt inne på bim mens jeg var ganske så gravid.

Er også lita,derfor passa det bra der og da,men burde kanskje ha bytta nå.....

Skrevet

Fordi jeg er SÅ utrolig surrete og fjern..

Skrevet

Fordi jeg heter ingrid og har et gull:) Ingrid=utrolig kjedelig navn = utrolig kjedelig nick =.. gi meg litt kreativitet takk,

Skrevet

For i det virkelige liv har jeg alltid blitt kalt en solstråle, og fordi jeg er født i 1969. :-)

Skrevet

Kalte meg for Mayken og Ina tidligere.

Onkelen har alltid kalt meg for Mayken og jenta mi heter Ina

 

Skiftet nick til kanINA, fordi hun fikk fortennene opp en stund før de andre kom, og så ut som en liten kanin.

Søsteren min kaller henne fortsatt for "kanina mi"

Skrevet

fordi ICA reklamen er morsom

Skrevet

Fordi samboeren min ga meg det kjælenavnet da vi drev å "data"..

Skrevet

Fordi jeg ikke kom på noe nick når jeg skulle registrere meg..

 

Fant ut at jeg er ganske ......

Skrevet

Psyche er personifiseringen av sinnet i gresk mytologi.

Skrevet

hadde engan en hest som het jet trip

Skrevet

Fordi jeg heter det, er trademarked fordi det så festlig ut og venter jo liten:)

Gjest NydeIig
Skrevet

Jeg satt her en kveld og så på jenta mi, og sa høyt NYDELIG, og tenkte det var et bra nick å ha.

Skrevet

enig, så enig..

Skrevet

Fordi jeg er en gammel kjerring. Tenkte nicket måtte stemme til resten av meg. Jeg er ikke noen HoBabyGrrrl for å si det sånn;-)

Skrevet

Fordi jeg er en skikkelig kløne. Alle kaller meg fumla, men skiftet det til fumlis for en tid tilbake fordi jeg var lei fumla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...