Gå til innhold

har tenkt på en ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme hva jeg skriver innlegg om, om jeg bruker nick eller ikke, om det er her, på skravle eller småtroll 0-1, så får jeg aldri mer en 3 svar.

Noen andre kan skrive omtrent samme inlegget 15 minutter senere og vips så har de 15-30 svar.

Så konklusjonen min er jeg er utrolig kjedelig, og muligens veldig dårlig til å ordlegge meg.

En liten grå mus som ikke blir lagt merke til.

JAja sånn er det bare.

Er vel påtide å slutte å skrive inlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du fått ett svar fra meg=)

Skrevet

Vet godt hvordan du har det! Min teori er at vi ikke er med i kakleflokken og det er jo ikke så ille, når man tenker på det;-)

Skrevet

Jeg kan også svare deg. Hadde vært litt artigere om du ikke var anonym, men pytt sann. :-)

Skrevet

Kanskje alle burde blitt anonyme så ville folk sett på de overskriftene som fristet og ikke på hvem som har skrevet de:-)

Skrevet

Hehe var ikke ute etter en haug med svar her da, var bare en tanke jeg gjorde meg. Men fant ut at det hørtes så sytete ut at jeg ikke ville sette navn på denne.Og nei er ikke sur eller lei meg over det.

Nå er det ikke sånn at jeg higer etter å få masse svar på postene mine, men har liksom slått meg at andre kan skrive poster som er 98% like som min i "handling" og få så utrolig mye mer feedback.

Til tider så kan jeg ha skrevet annonymt og det samme har den andre.

Så da er det ikke om man har et pop nick som gjelder.

Altså bør jeg karnsje holde meg unna en framtid som forfatter.

Hehe

Skrevet

Altså, at det er sånn på de andre forumene tviler jeg ikke på, Me her inne?

Kan ikke huske at jeg noensinne har giddet å svare på et innlegg avhengig av hvem som har skrevet det.

Det er gjerne temaer som går igjen, men som krangleside så er det vel den som ordlegge seg mest provoserende eller engasjerende som får svar.

Ikke alltid "kjente" nick får svar heller..

Skrevet

..og det var kanskje det du kom frem til selv også, ser jeg. ;-)

Skrevet

Skjønner hva du mener..

Noen har heltestatus her;-) spesielt på Krangles.,morsomt hvordan de blir digget av "flokken" sin..Tenker noen ganger på hvordan disse menneskene er i det "virkelige liv" .Tror nok mange henter seg litt selvfølelse her inne, og det er jo positivt i og for seg.......

Skrevet

Vel, denne heltestatusen her inne tror jeg ikke er så veldig reell. Greit nok at noen digger noen, men det er da temmelig mange som ikke digger alle, eller de samme som noen digger.

Og jeg tror ikke det har så mye med status å gjøre. Noen liker hverandre, mens andre utfyller hverandres behov for å føle seg bedre (tenker jeg) dersom du sikter til Yppert og co. Flørting er bra for folk, om de gjør det her eller i det virkelige liv.

Skrevet

Tips: Hvis du begynner innlegget med "Fy faen..." eller "Jeg blir så provosert over ...." Jeg må innrømme jeg er sjokkert over", "Jeg er rystet over....." "Jeg blir skikkelig forbanna...."

Da får du MANGE svar!

Skrevet

.......... eller: svigermor som har gjort et overtramp, jeg liker ikke svigermor, er det rettferdig at svigermor får viljen sin+++

"mannen min står ikke opp før... mannen min rydder ikke, mannen min +++

Dt er masse å ta av! :)

Skrevet

Ert på deg folk, så får du masse svar. Det har jeg gjort, selv når intensjonen ikke var å erte. Jøsses å poppulært d har blitt å svare på mine innlegg i ettertid. ;-)

Skrevet

Du er ikke alene om å ha det sånn, HI. Jeg føler meg totalt oversett her inne!

Skrevet

jeg føler med deg Hi:-) jeg er bare litt misforstått her inne!! egentlig er jeg varm og snill, men noen har laget feilaktige konspirasjoner om at jeg er fæl og stygg mot de som er her inne:-)

Skrevet

Staaakars lille Yppert da!

;)

Skrevet

Livet er urettferdig. Vanligvis er det de som ALDRI får svar som skriver ditt innlegg, så sånn sett ligg jo du bra an.

Skrevet

Det er jo to mulige tolkningar på slikt;

1. Eg er så kjedelig at ingen gidd å svare

2. Det eg skriv er så smart at alle er enige, og ingen har noko å tilføye

Kva for ein variant ein vel å tru på kjem an på psyken, eg peleier å gå for nr 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...