Gå til innhold

Jeg vil føde!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en og en halv time er vi en uke på overtid!! (kommer ikke inn på min side så får ikke byttet nick)

Vil så gjerne at lillegull skal komme nå, starte av seg selv!! Skikkelig klar nå, men ingenting vil skje!! Alle andre føder, til og med de som ikke har termin før om lenge!!..... Huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er og på overtid, snart 2 dager da men på overtid, ingen tegn til at snuppa vil ut. får ikke komme på kontroll før den 22 mars..

Skrevet

Da er vi to Knøttelit1, da er vi to. Jeg er 7 dager over termin og jeg kjenner det på hele meg at jeg er klar til å få ut babyen nå, men jammen om den vil. Så nå har jeg gitt opp å prøve all slags kjerringråd om sex osv, å så får den bare komme når den vil. Å dersom den ikke kommer før neste tirsdag så blir den iallfall tvunget ut da ved igangsetting av fødselen ;p

Synes også at "alle" andre føder, bortsett fra meg. Urettferdig. Å så blir jeg i så himla dårlig humør av det. Er forferdelig irritabel overfor mannen min og datteren vår, så jeg går med konstant dårlig samvittighet i tillegg til alle andre tanker og følelser som surrer rundt i meg.

Frustrende... :(

Skrevet

Melder meg inn her jeg!!!! Snart 4 dager over jeg da.... Skal på BIM treff imorgen, og nå er jeg den eneste som ikke har født:(:( Vi har vært en gjeng som har fulgt hverandre i måneder nå....jeg er riktignok den som har termin sist også da. Men på forrige treff sa alle; " tenk neste gang er det sikkert 2 nye babyer med"! Buhu!!!!

Skrevet

jeg og vil.. men vi får bare kose oss me magene i mellomtiden:)

prøv å tenk posetivt jenter! Maks ei uke til;) Den som venter på noe godt....!!:))))))

klem og fødestøv

Skrevet

Jeg er også 1 uke over ved midnatt:( Sitter her med vondt og vondt, men ingenting skjer!!

Har fått overtidskontroll-time hvertfall og da sa legen min at de vil sette meg igang.. Om akkurat 1 uke:)) Så da får vi hvertfall se nurket vårt!

Så jeg får bare bite tennene sammen den SISTE uka av dette svangerskapet...

Krysser jo fingrene for at det skal skje av seg selv da men, men...

Skrevet

Jeg har også overtidskontroll den 19 men det betyr jo ikke at de setter meg igang fordet om jeg skal på kontroll..... Jordmor mente nå plutselig at de kunne finne på å la meg vente noen dager etter den 19 før de startet fødselen... :(

Og hvis ikke fødselen starter av seg selv snart får jeg ikke føde på ABC lengre!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...