Gå til innhold

Kløft i haken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på datteren min som er to uker, at hun har kløft i haken. Hverken jeg eller noen i min familie har det og ingen på bf side har det. Begynner nesten og bli litt nervøs for at han ikke er pappan allikevel..... Jeg surret litt rundt i den perioden jeg ble gravid. Men var ganske så sikker på at det var ...... som var far. Hva ville dere gjort. Han forguder jo henne. Om det skulle vise seg at han ikke er faren allikevel. Kommer han og hele hans famile til og bli helt knust...... Uff, som jeg angrer på den perioden av livet mitt:( Var akkurat gått ut av et langt forhold og det ble litt mye festing og et par tilfeldige sex partnere... Kan noen være så snill og gi meg noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: En kløft trenger ikke tyde på noe som helst. Det er jo ikke sikkert hun beholder den en gang, når hun bare er 2 uker nå :)

For det andre: Hvor sikker er du på at det er han som er faren? Altså, han som tror han er det. Det hender jo at ting som egentlig er umuligheter, plutselig virker veldig sansynlig, bare fordi en frykter det:)

Om det er stor sannsynlighet for at det er en annen, burde du muligens finne ut av det fortest mulig. Jeg har dessverre ingen konkrete råd.

Skrevet

Mine foreldre er mine biologiske, ingen av de har kløft i haka, men det har jeg :)

Skrevet

kan berre seie at min eldste hadde kløft då han blei født. Det varte ikkje så lenge,kanskje nokre mnd(?). han har ikkje antydning i dag.

Skrevet

tsen takk for svar, jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...