nanna76 mor til tre Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 hvordan gjorde dere det..blandet dere mme og melk i flaska
mayaya Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Vi startet i forrigårs. gir det fra vanlig glass, kaldt. bare en skvett, da. mini elsker det
nanna76 mor til tre Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 ja med vanlig melk overgang fra mme til melk
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Har prøv å venne på misnta kumelk i en mnd nå. Men hun liker det rett og slett ikke... vet ikke het hva vi skal gjøre jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå