☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 er det best å la M gå i bhg i morgen også,slik at det blir 3 dager på rad og han kommer inn i det,eller kan jeg ha han hjemme imorgen og la han gå på torsdag eller fredag ? vet liksom ikke hva jeg skal gjøre,hva som er best for han...
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Ville gitt ham en pausedag jeg, og latt ham gå torsdag og fredag
Tia med 2 ♀ Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Antar du har barn som er ny i barnehagen siden du spør, hvis han ikke er vant ville jeg ihvertfall sendt han noen timer i morgen også. Trenger jo ikke å sende han full dag.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 ja han er ny,og var full dag idag,nesten vertfall,men han koste seg..=)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 ville absolutt hatt han en kort dag i morgen.. levert seint og henta veldig tidlig.. sånn at han kommer i en rutine..
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 men om han skal i morgen så er det jo hele 4 dager til neste gang han skal ? han har jo sikkert glemt alt da..?
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor blir det 4 dager til neste gang han skal dit da?
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2008 for han har 50%,3 dager denne uka,2 neste uke..
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Å ja, jenta mi skal også 50 % i bhg fra 31.mars. Men blir litt hver dag på henne, men fri fredag.. Håper det blir sånn i alle fall, i henhold til jobben min.. Hvordan er det å begynne og jobbe igjen da..?
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2008 denne bhg hadde visst det systemet =S men men =) har ikke begynt å jobbe enda,må få meg en først,søker og søker men ingen ringer tilbake..=(
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Skjønner. Skal ha jenta mi i en familiebhg til hun får plass ett sted nærmere (står på venteliste). Er 4 barn der med jenta mi. Så det kan jo hende man kan gjøre litt mer som man vil der..
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2008 vi bruker også en familie bhg =) er 7 barn i denne,så kanskje de ikke har så mye tid til overs å ha han der..=S
☆Anonymia☆ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2008 men siden det er sånn,så tenker jeg at det er bedre å ha han i bhg på fredag,og igjen på tirsdag og onsdag i neste uke,sånn at det ikke blir så mye sprik mellom dagene ??
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 Ja vil jeg tro å, siden han er ny i bhg..
___ Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Jeg ville hat ham i BH. Levert tidlig, da er det enklere å komme inn i leken enn om han kommer etter at de andre har kommet i gang. Kan heller hente tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå