Gå til innhold

lurer på noe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det best å la M gå i bhg i morgen også,slik at det blir 3 dager på rad og han kommer inn i det,eller kan jeg ha han hjemme imorgen og la han gå på torsdag eller fredag ?

vet liksom ikke hva jeg skal gjøre,hva som er best for han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gitt ham en pausedag jeg, og latt ham gå torsdag og fredag :)

Skrevet

Antar du har barn som er ny i barnehagen siden du spør, hvis han ikke er vant ville jeg ihvertfall sendt han noen timer i morgen også. Trenger jo ikke å sende han full dag.

Skrevet

ja han er ny,og var full dag idag,nesten vertfall,men han koste seg..=)

Skrevet

ville absolutt hatt han en kort dag i morgen.. levert seint og henta veldig tidlig.. sånn at han kommer i en rutine..

Skrevet

Jeg ville hatt han der, men bare kortdag :)

Skrevet

men om han skal i morgen så er det jo hele 4 dager til neste gang han skal ?

han har jo sikkert glemt alt da..?

Skrevet

Hvorfor blir det 4 dager til neste gang han skal dit da?

Skrevet

for han har 50%,3 dager denne uka,2 neste uke..

 

Skrevet

Å ja, jenta mi skal også 50 % i bhg fra 31.mars. Men blir litt hver dag på henne, men fri fredag.. Håper det blir sånn i alle fall, i henhold til jobben min..

 

Hvordan er det å begynne og jobbe igjen da..?

Skrevet

denne bhg hadde visst det systemet =S

men men =)

 

har ikke begynt å jobbe enda,må få meg en først,søker og søker men ingen ringer tilbake..=(

Skrevet

Skjønner. Skal ha jenta mi i en familiebhg til hun får plass ett sted nærmere (står på venteliste).

 

Er 4 barn der med jenta mi. Så det kan jo hende man kan gjøre litt mer som man vil der..

 

 

Skrevet

vi bruker også en familie bhg =)

er 7 barn i denne,så kanskje de ikke har så mye tid til overs å ha han der..=S

Skrevet

men siden det er sånn,så tenker jeg at det er bedre å ha han i bhg på fredag,og igjen på tirsdag og onsdag i neste uke,sånn at det ikke blir så mye sprik mellom dagene ??

Skrevet

Ja vil jeg tro å, siden han er ny i bhg..

Skrevet

Jeg ville hat ham i BH. Levert tidlig, da er det enklere å komme inn i leken enn om han kommer etter at de andre har kommet i gang. Kan heller hente tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...