Wilma69 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hei alle flotte damer! Jeg er i gang med mitt 3. icsi forsøk og blir snart 39. Tøff tid dette her og kunne trengt noen oppmuntringshistorier... Så altså, noen som har lykkes med assistert befrukting i voksen alder, og hvilket forsøk i rekken lykkes dere på? PS! Gratulerer til dere som holder til her inne på "trimester" - debattene.
Viktoriana Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er 40 og lykkes med første IVF førsøk. Så alderen behøver ikke å ha så mye å si. Lykke til!
Wilma69 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Så hyggelig å høre Viktoriana! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet :-)
kia_ora Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Hallo :-) Det er bare å håpe fortsatt. Jeg skjønner ikke alle disse forkortelsene, men er like gammel som deg, snart 39, er nå 8+3 med mitt første barn, og det var på 2. frys. Det vil si at vi har hatt 1 IVF, fikk 18 egg, 10 ble befruktet, 5 gikk til frys, og nå lyktes vi på 2 frys med det siste gullegget vi hadde i fryseren. Det er fortsatt totalt uvirkelig at det er noe som vokser i kroppen min, men det er veldig moro. Nå håper jeg at knøttet trives og blir - og ønsker deg lykke til :-)
Wilma69 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Så fantastisk kia_ora! Kos deg med den lille i magen, og lykke til videre :-)
Tilia69 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Jeg er snart 39 og fikk full klaff på første IVF nå i januar. Er nå 10+6 og har nettopp vært på UL. Den lille spreller og er i fin form:-) En venninne av meg (snart 40) ble gravid etter 6. IVF. Det er absolutt håp for oss gamle damer også. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå