ylva84 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er 5 uker i svangerskapet nå,den lille spiren er 3 uker:) Vurderer å fortelle det til noen snart i aller nermeste famile og veninner for å slippe unna dårlige unnskyldninger for røyke og alkohol slutt (kjent som festløve nr 1), altfor tidligt kanskje? Hvordan sier man dette da? Noen gode forslag
Jente2011 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 eg og er/var festløve nr.1... har fortalt det til 3 gode venner som eg stoler 100 prosent på, å då kan dei evt. "dekka øve" for meg viss dei ska ut.. dei har allerede måtta sakt at eg har vore sjuk 3 gonga, å no e eg 7+0 på vei, trur kje eg klara lyga så veldi møkje lenger:)
ylva84 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Ja,jeg har allerede sagt at jeg er syk,skal på tur,har ikke råd til fest osv.. hehe er ikke lett dette! eneste grunnen til at vi holder d hemmeligt er jo da denne frykten for å miste...
veldig glad Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 jeg er 5 uker og har allerde sagt det til flere nære venner og familie. har også sagt at skjer det noe ville jeg fortalt det uannsett til disse. ringte til dem og sa jeg skulle komme med en god nyhet og de aller fleste tippet på det før jeg fikk sagt noe mer. morsomt... det var noen tårer o som ble tørket og latteren satt løst. vet ikke hvordan du skal si det men slik har jeg valgt å gjøre det og det funket godt. lykke til så masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå