Gå til innhold

Hvem kunne dere tenkt å møte her inne??????????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å møte Jordmor Siri for egentlig høres hun skikkelig grei ut!!! (utenom her inne da)...

Ønsker også å møte Moderator Hannah!! Hun virker faktisk frisk og rask og jeg er sikker på at vi kunne ha fått til en fin diskusjon!!! Uten at hun kunne sensurere det jeg sier:-)

Ellers så er lista mi ganske lang etterhvert!!!!

Så det er ikke vits i skrive ned alle her inne nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er singel, slank og eller ser ut til å tilfredstille dine krav tror jeg faktisk jeg ville tatt sjangsen på å møte deg. du er den eneste her inne jeg har lagt merke til rett og slett :o)

Skrevet

singel og slank. haha. du spør midt i fruene derfor ikke mer formulert svar :P

Skrevet

Har du ikke lært at ved bruk av tegnsetting skal det kun brukes en eller tre? Ser så tåpelig ut med alle de ????????

Hadde forøvrig vært morsomt å møte deg ;-)

Skrevet

hehe... tenker dere ville stått i kø for å gi meg en skikkelig god gammeldag ørtæv:-) men det dere ikke regnet med er at jeg mest sannsynlig ville nytt det..ahaaaaa

Vi får ta et krangletreff når det nærmer seg:-)

Skrevet

Kunne vært morro å sjenka Hanna og lirka ut alle opplysninger hun sitter inne med fra siden her, heh

Skrevet

Trodde du hadde noe på si jeg med de begge.......=)

Skrevet

Gjett hvem jeg ville møtte da....sukk..dumt spørsmål:)

Skrevet

bare for at du er helt gaaaaaaaaaal etter meg det vennen:-)

Skrevet

Du er ikke lite innbilsk da, Yppert. Tenk om det ikke var deg hun mente da? Hehe:-)

Meen, det er vel antagligvis deg. Hvordan er det å være så populær?

Skrevet

det går bra:-) litt mye oppvask å ta seg av her inne når sjalusien tar over!! ref: Ris og Ros:-) men overlever alltids:)

Skrevet

trodde du hadde bedre fantasi enn å stjele innlegget mitt fra i går som hadde over 90 svar sist jeg sjekket.

vil møte lamela og mamman til sander... og noen flere...

Skrevet

Takk for det fumlis:-)

Skrevet

Synes det var en grei tankevekker at du la ut denne tråden:-) merkelig at ingen vil møte Siri og Hannah!! bare jeg liksom:-)

Skrevet

tja. hver sin lyst. hannah........får en følelse av ei nonne jeg for min del.... og siri. hun stikker hodet sitt fram i avisen en gang i blant.

kjedelige normale damer....

Skrevet

kjedelige er de sikkert ikke:-) Og møtet ville garantert ikke blitt kjedelig:-)

Skrevet

Jeg vil sitte på første rad og heie....................for dere skal møtes i ringen eller?.................=)

Skrevet

vi må så klart ha spileregler på et slikt møte:-) Først så må jeg la Siri og Hannah få ut sine verbale frustrasjoner og sinne mot meg!!! Mens jeg sutter å nyter røyken sammen med en halvliter øl!! så får jeg sikkert mulighet til å forsvare meg på en ordentlig og høflig måte uten F-ord og Hannahs evindelige trang til å sensurere det jeg sier:-)

Skrevet

Ser de for meg i en slik wresling dress jeg da....ha ha, deg også for den saks skyld ha ha.....da ølen og røyken=)

Skrevet

hehe.. tipper de doller seg opp når de endelig får mulighet til å tukte meg på en lovlig og ryddig måte:-)

Skrevet

he he...........de i en turndrakt med flammer på og du i en badebukse og djeveltegnet på brystet ditt ha ha ha *ler*

Skrevet

Du tenkte vel ikke på den sloggyen du hadde med sist fra Råddåræva vel???? ikke lite frekk heller:-)

Skrevet

HA HA HA nå så....................*knisersåjævlignå* ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...