Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 eller er det dumt? bruker bruden å ha dame som sin forlover? litt dumt spørsmål kanskje, men har ikke peiling på hvem jeg vil spørre om å være min forlover, å har heller aldri hørt om noen som har valgt en mann....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Når eg planla bryllup med min eks, så ville eg ha ein kamerat som forlovar og han ville ha ei venninne. Det ville vert litt spesielt, men fullt lovleg.
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 jeg skal ha min bror som forlover. Har så mange nære venninner og jeg klarte ikke å velge mellom dem. Han ble veldig glad og overrasket da jeg spurte:) Mamma klarer ikke helt å slå seg til ro med det da, hun tror fortsatt jeg bare tuller. hehe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg kjenner en mann som hadde sin søster som forlover og har en venninne som har en kamarat som forlover. Alt er mulig. Det må være veldig fint for broren din hvis du spør han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå