Gå til innhold

Er det ingen hatliste her i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hat i bøtter og spann akkurat NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er, jeg hata fra morran av, ligger lenger ned.

Skrevet

Fint men jeg orker ikke å lete...

 

Kan jeg bruke PMen din som hatliste?

Skrevet

Du har til og med skrevet ett innlegg i dagens hat-tråd, er du helt alzheimer?

Skrevet

Ja jeg er helt alzheimer!

 

Hva er din unnskyldning?

 

Frekke faen av en forbanna møkkakjerring...

Skrevet

Det synes jeg er helt utmerket, og har svart deg.

Skrevet

Jeg hater at gubben er i Italia akkurat nå! Han burde vært her og gitt meg litt "pleie"....jeg begynner å bli lei sjokoladen....redd jeg blir litt desperat snart...

 

 

Skrevet

Jeg HATER at jeg ikke kan drikke og feste når jeg er gravid, ferdig gravid men fortsatt ammer, har sluttet å amme men har ingen å gå ut med lenger for alle har glemt meg for det er så lenge siden jeg gikk ut...!!!!

Skrevet

Skjønner jeg traff et sårt punkt. Alt for oppmerksomhet hva?

Uansett hva du måtte kalle meg så stemmer det at du tidligere på dagen svarte på en hatliste, og i stedet for å fortsette på denne så må du lage din egen. Jeg ler.

Skrevet

Le i vei.....

 

Si i fra neste gang du trenger noe å le av!

Skrevet

jeg hater at jeg må delta på påskefrokost i bhg i morgen tidlig

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...