Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Klart det er, jeg hata fra morran av, ligger lenger ned.
Dronningen! Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Fint men jeg orker ikke å lete... Kan jeg bruke PMen din som hatliste?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Du har til og med skrevet ett innlegg i dagens hat-tråd, er du helt alzheimer?
Dronningen! Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Ja jeg er helt alzheimer! Hva er din unnskyldning? Frekke faen av en forbanna møkkakjerring...
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Det synes jeg er helt utmerket, og har svart deg.
Sjefsmegga Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hater at gubben er i Italia akkurat nå! Han burde vært her og gitt meg litt "pleie"....jeg begynner å bli lei sjokoladen....redd jeg blir litt desperat snart...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Jeg HATER at jeg ikke kan drikke og feste når jeg er gravid, ferdig gravid men fortsatt ammer, har sluttet å amme men har ingen å gå ut med lenger for alle har glemt meg for det er så lenge siden jeg gikk ut...!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Skjønner jeg traff et sårt punkt. Alt for oppmerksomhet hva? Uansett hva du måtte kalle meg så stemmer det at du tidligere på dagen svarte på en hatliste, og i stedet for å fortsette på denne så må du lage din egen. Jeg ler.
Dronningen! Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2008 Le i vei..... Si i fra neste gang du trenger noe å le av!
danieI Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 jeg hater at jeg må delta på påskefrokost i bhg i morgen tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå