Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har en nydelig liten tass på 8 dager. Har blitt så sår på brystvortene at jeg nesten gruer meg til hver amming. Kan ikke huske hvor lenge jeg var sår forrige gang. Hvor lenge var dere plaget?
Pipolinchen & Amalie Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 hos meg varte det nestn to uker før det var bedre...så det er bare bite seg gjennom
Nusse_83 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 hos meg ble det bedre ette ca to- tre uker vondt, men det er jo verdt det senere med mye koz
Gjest NydeIig Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 det var ille sånn en 8 uker. ammeinnlegg fra apoteket av merket chicco og ammekrem fra avent gjorde sammen utslaget. men ammeinnleggene var det viktigeste. anbefales på det sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Anbefaler albueskjell, supert. Hadde såre brystvorter i 1-2 uker. Merket bedring med det samme jeg begynte med skjellene. De hindrer at vortene gnisser mot bh/klærne.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 pass på å desinfisere albuskjell ofte. Lett at det blir bakterier og det kan føre til brystbetennelse. Mange er også allergisk mot skjellene. Prøv ammeskjold. Lufttørk pupper etter amming & bruk brystvortekrem som man får kjøpt på apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå