Lykkeliten123 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Kjøper dere en dyne til sengen og en til vogna, eller kun en dyne? Kanskje mest praktisk med to? Er jo ikke mange kronene uansett...
Lykkeliten123 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2008 Kanskje jeg skulle kjøpt en til vogna i strl 65x80 og en til sengen i 80x100? .... Og hvor mange sengetrekk kjøper dere som start? Kan heldigvis kjøres i tørketrommel om nødvendig..... *Hehe* Er jammen mye rart å tenke på...
volvo-mamma Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 jeg har en til senga og en til vognen... jeg har 2 til vognen Godt å skille ute ting og inne ting lett for at vogn dyna blir fuktig om det regner ol... Pass på å kjøpe en dyne som kan tas i tørke trommel, tilfelle uhellet skule være der Og så er det bedre med en dun dyne i vogna da den isolerer bedre enn andr du kan også kjøpe en termo dyne.. Men som sakt har jeg to dyner til vogna en sommer dyne og en tykkere været er temmelig ustabilt i dette landet
Thea-81 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har tre dyner pr barn (venter tvillinger - En i minste str til vogn (utedyne) - En i minste str til seng og vugge (innedyne) - En i større str til seng som jeg bytter til når barnet er 7-9 mnd Når det gjelder antall sengetøy har jeg pr barn tre i minste str og to i større str,
nr 4 er her<3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 har to dyner..en til senga å en til vogna..har to sengesett til vogna å tre til senga=)kjøpte dynene på jysk,kjempe billig men gode dyner=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå