Gå til innhold

Off, må bare lette litt på trykket:-\

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer på en finuerlig måte å havne i kjipe situasjoner både titt og ofte..

Det startet med masse kjipt på morgen idag.. (orker ikke utgreie)

I kveld skulle svoger, min niese, sønnen min og jeg på badeland og avslutte kvelden.

Idet vi skulle til å gå i garderoben uler det noe aldeles jævelig over høytalerene, sirener og en mann som sa helt sykt høyt " This is a firealarm, this is a firealarm"!!! Gå til hovedinngangen osv osv.

Det er min store SKREKK her i livet og jeg fikk nærmest tiløp til panikk da jeg så de som jobbet der ble helt stressa, de hoiet og ropte.

Så da måtte jeg stå der i min o` deilige fryd i bikini og med lillegutt stakkar i badebukse ute.. Det ble tjoka fullt, og vi stod der i utgangen så ikke døra skulle gå igjen!! Fikk låne et håndkle da.

Jeg begynte å grine når jeg ikke fant svogeren min og niesen min, og fikk en mann til å lete etter dem. De kom heldigvis raskt da.

Faderrullan altså!! Flere brannbiler og sykebiler og greier kom med engang! Tror nærmest aldri jeg har vært så redd i mitt liv jeg!

Når de sa det var falsk alarm klarte jeg ikke slappe av, den sirene gikk enda, med den grusomme stemmen.. Så jeg tok ikke på lillegutt bleie engang, bare akkurat nok med klær og ilte ut!

Helt skjelven jeg... Var en nifs opplevelse, selv om det ikke var noe farlig..

Må legge til at bilen vår stoppa på vei til badeland også da.. Ja, den bilen jeg klarte å kræsje igår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. du har hatt nok på en stund da. Trøsteklem:-)

Skrevet

Usja,, seder deg mange gode klemmer jeg vennen :)

Noen dager er bare bedritne! Hatt en skikkelig drittdag i dag selv så jeg sutrer litt sammen med deg jeg..

Hadde fått skikkelig panikk selv jeg, har alltid hatt angst for å skulle brenne inne (aner ikke hvor den angsten kommer fra) så jeg hadde sikkert begynt å grine selv.

Skrevet

Ahh, for noe KRÆPP! Skjønner du har hatt en helsikkens dag. Du har øl i hus håper jeg? Jeg hadde virkelig trengt en øl eller et glass vin i den situasjonen vet jeg.. Vær glad det ikke var noe alvorlig lille venn, i morgen kommer en ny og bedre dag:)

Skrevet

Du må roe ned! Men brann på badeland er ikke det verste som kan skje da:) Har du kræsja? Får aldri med meg noe lenger jeg. Håper alt er bra med deg. Ta deg en stiv drink, et varmt bad og pust inn gjennom nesen og ut gjennom munnen......tenk på happy days:)

Skrevet

Bare et liiite apropos - han er ikke svogeren din lenger.. vet du ;-)

Synes så synd på deg, men klarer ikke slutte å le.

Jeg kan så levelig forestille meg your apperence..

Klemmer deg...Tapper som du er..;-)

Skrevet

Oj da! Heftig dag! I morgen måå jo bare bli bedre :-)

Skrevet

Ja, la oss ha dritt dag sammen:)

Jeg har panikk for brann, seriøst! Vært innestengt på et hotell under brann engang, og det var grusomt! Fant ikke veien ut... Røyken var tjukk og jeg var i 3 etasje:-p

Har helt panikk!!!!!

God klem til deg vennen:o) Snille jenter må kjenne litt på hverdagens realiteter innemellom, he he:-p

Skrevet

NEEEEI? Da hadde jeg lagt meg ned for å dø rett og slett :-S innestengt på et hotell under en brann :(

Usj ja, men det er ikke noe morro.. Skulle ønske jeg var en av de som fløy gjennom livet på en rosa sky :)

Skrevet

Ja, men det var et par som var verre enn meg der:-p

Hadde vært redd du og sjøh!

Og jo, han er min svoger, siden jeg aldri får det igjen:) *he he*

Skrevet

Ja, jeg hadde nok vært litt redd jeg også.. he he..

Okei, da! *lol*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...