Gå til innhold

Jeg er en bortskjemt drittunge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i nær familie vil gi skopenger til mini i ettårsgave. Dvs, de ville kjøpe sko, men iom at han ikke går ennå, mente jeg det var teit. Trenger noe annet hvis han går i mars liksom, enn i mai.. Og aner ikke størrelse når han begynner å gå. Vel og bra. Så nå kommer han altså til å få skopenger.

Og jeg er en drittunge fordi? Jo, fordi jeg synes det er kjeeeedelig at jeg vet hva han får, og fordi jeg håpte de ville kjøpe noe som han kunne ha og tenke "det fikk jeg av x og x p åmin første bursdag!"

Jadda. Men jeg sier det nå, iallefall da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er en bortskjemt drittunge.. hehe

Synes da ikke det gjør noe å få penger til å kjøpe sko.. Da husker han jo sitt første skopar som en gave fra xxxx

Skrevet

Jeg vet..... All fornuft sier jo det!!

Meen - samtidig sier noe i meg: men jeg kjøper jo alt han trenger uansett! Kan de ikke kjøpe en gave??

Skrevet

tjihi

jeg skjønner hva du mener

bortskjemt drittunge selv...

Skrevet

Jeij! Så bra at det ikke er bare meg! *knis*

Skrevet

He he he..

Det var nå litt søtt.. da!

Skrevet

Kremt, takke meg til sko penger, her i familien får vi så mye rart til bursdager og sånn at jeg ville bli overlykkelig m vi fikk penger å kunne kjøpe sko i god kvalitet som passet!

Skrevet

Og jeg som ønsker at Mini hadde fått "skopenger" el. "dresspenger" i stedenfor alt mulig lite nødvendige leker og klær som vi har nok av fra før. (han har 7 par dongeribukser i st. 86!!!) Synes det hadde vært mye mer kjekt å få gavekort til babyshop el. lignende så kunne jeg selv ha handla det han virkelig trenger men nei her er det bare masse leker osv. Fint selvfølgelig det og men det blir så vannvittig mye unødvendige ting. Til slutt er det ikke plas til noe annet en leker i dette hjemmet vårres....

Skrevet

Sier det samme - takke meg til skopenger.. Nå er faktisk de fleste både i min familie og svigerfamilie flinke til å spørre hva sønnen trenger.. Unntatt sviger.. Sønnen ha akkurat hatt 3 års dag. I klær bruker han str 98 og 104.. Men istedenfor å spørre kjøpe vi store klær, greit å ha noe å vokse i.. 116 fikk han klær i.. Kjempe greit å ha noe å vokse i, men det finnes en grense.. Og det skjer hver eneste gang.. For 2 år siden fikk han sommer klær på 1 års dagen sin - fine sånn sett, men i en helt feil str.. Så når han passet i sommer klærne sine var det vinter.. Og dem er kjøpt på salg, så fikk ikke byttet dem.. Men men.. :o)

Skrevet

Stakkars unger hvis de skal måtte få gaver som skal huskes resten av livet til alle fødselsdager. Greit å gi ting som er tenkt å ha varig verdi til dåp, konfirmasjon og bryllup. Andre gaver bør heller være ting man har bruk foreller som man kan glede seg over, som sko eller leker. Hvis han får sko i gave kan vel heller du kjøpe noe "morsomt" da. Blir vel det samme for ham hvem som kjøper hva. Han husker ikke noe av etårsdagen likevel.

Skrevet

Jeg har en haug av bilder fra min ettårsdag, og minnes gjennom dem. Jeg husker selvfølgelig ikke at det hendte, men jeg husker med glede det jeg i ettertid har sett.

Spesielt husker jeg en stol som jeg fikk i treårsdagen min, den har mini arvet nå.

Ett år er ganske stort i min verden da, større en dåpen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...