vesletrollet Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 noen som har noen gode tips og råd om hvordan vi bør ordne oss i forhold til vesla på ti mnd? hvordan ting bør pakkes og organiseres for ikke å skape fullstendig kaos...
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Pakke ting som hører sammen i esker\plastbokser.. Merk alt RIKTIG.. Det dere trenger først setter dere ytterst i hengeren eller hva dere nå skal pakke i hehe.. Var bare sånn jeg gjorde det når vi flytta. Men vi flytta ikke med barn da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå