Amalie82 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Huff altså, denna jentungen tar knekken på meg snart. Hun er våken mange ganger fra hun legger seg, og da skal hun ha pupp og kos. Hvis jeg ikke tar henne opp, gråter hun til hun kaster opp, og jeg synes det er så vondt å høre på. Vi har nå flyttet henne over på eget rom, for vi fikk tips om at det kanskje kunne hjelpe, men det er ikke snakk om å sove. Nå må jeg visst bare ta henne opp snart. Hun får 4 måltider med grøt/ middag hver dag, så sulten bør hun ikke være. Må jeg bare la henne styre?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hvor gammel er hun da? Min har heldigvis vært stort sett lett å få lagt, men hender en gang i mellom at hun tuller. Pleier å ta henne opp igjen da, for så å prøve litt senere. Syns det er lettere for både meg og henne. Det fungerer for oss, men barn er forskjellige.
Nusse_83 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 når legger dere henne? ofte kan det være lurt å legge dem tidligere slik at de ikke blir overtrøtte. Jenta mi er 7.5 mnd og hun legger seg mellom kl 18 og 19 på kvelden. Må jo legge til at hun legger seg fint nå, men vil gjerne stå opp mellom kl 06.00 og 07.00
Amalie82 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Hun er 7,5 mnd. hun også. Prøver å legge henne i 7-8 tida, og noen ganger sovner hun da, og våkner igjen kort etter. Våken igjen kl 8. Våken vanligvis min. 4 ganger fra 8-8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå