mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 lurer på om man skal/kan bruke sånn sauskinn om sommeren og?det sies at det regulere varme og kulde?..... er førstegangsfødene så lurer på mye..hehe...
bæibi nr.3!! Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Ja, det kan brukes året rundt! Men selv brukte jeg det ikke midt på sommeren da førstemann var 10 mnd. Tror nok det blir anderledes denne sommeren med en liten en på 3 mnd. :-)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 takk for svar.. da er det vel bare å handle inn det og da..hehe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Og må man vaske skinnet før det tas i bruk eller er det nok å lufte det godt (kjøpte det nytt for et par uker siden)?
bæibi nr.3!! Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg styrte veldig med om jeg skulle vaske det eller ikke. Valgte å riste og lufte det godt, og børstet det med en metall-kattebørste. Gikk helt fint for minsten det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 korthåret skinn kan brukes året rundt, mens langhåret bare bør brukes i kalde perioder. på det langhårete så "detter`" liksom ungen litt nedi og det kan fort bli veldig varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå