Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 synes det er rart... jeg har masse venner, og kan jobben min, og (heldigvis) så så sjefen min dte å belønnet meg fo rdet, men andr ejeg jobber med ( som jeg da jobber litt over men vi samme avd) ser ikke hva jeg gjør. SELVOM jeg gjør mye mer enn mange andre, og likemye som de resterende, og gjør mer enn det jeg trenger hjemme osv. har hvert sånn lenge/alltid, jeg kan komme med ideer og forslag, men andre får æren for det-til og med når jeg gjennomfører det;/ jeg er den eneste på jobben/min avd som faktisk tørr å si til den det gjelder hva jeg mener, og som alltid må ta konflikter/samtaler osv. så til en viss gred har jeg jo tillitt, men sitter likevel med en følelse å ikke være sett. og sånne steder som dette ( ikek at jeg henger meg så opp i side som denne da, men jeg har jo hvert her en stund nå) så føler jeg nok også at jeg er nokså usynlig. siter ikke å depper over det heller for jeg blir jo sett, men ingen ser likevl hva jeg gjør.... hva er det som utgjør en sånn ting? jeg er ikke en gråmus, ikke en stille liten som sitter i en hjørne, ikke en brautende en. hvorfor er noen så mye mer usynlig enn alle andre, enda men gjør det samme?! det er kanskje litt sårt når jeg kjenner etter!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Ja si det... Har egentlig ikke noe svar til deg, menjeg ville svare likevel for å vise at du er ikke helt usynlig iallefall
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Du, kanskje kollegaene dine er misunnelige på deg? Du gjør sikkert en god jobb, og du skriver at andre tar æren, da kommer du på og gjør ting som de hadde ønska at de selv kom på.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 hmmmm, ja, det er jo noe det. men slitsomt er det likevel, å alltidjobbe og jobbe for å bli sett også kommer det bare noen å tar finalen liksom! men men, det er vel bare sånn jeg er da:)
jet trip Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Du blir nok dypt savnet hvis du plutselig slutettet på jobbe din. Flott at sjefen "ser " deg. Håper sjefen er klokk nok til å gi deg ros ofte og gjør deg "synlig" for dem andre også. Mest sannsynlig er sjefen klar over at du gjør og er flink i mye.Ønsker bare at hun husker å gi tilbakemelding om det for deg også. Det faktisk sjefens oppgave. Så skal du bare være mer høylyd og ta æren for deg selv også det blir dumt hvis du ikke for anerkjennelse for det du gjør. Så kan du prøve å holde idene dine av og til for deg selv til du kan ta det opp på fellessmøte/ rapport osv. da er det ingen som "stjeler" iden fra deg. Vet ikke hva mer jeg kunne si dette er noe jeg kom på ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå