Sjefsmegga Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Han er på vei nedover Italia med trailer. Stoppa opp på en rasteplass eller hva man skal kalle det...dreiv å smurte seg ei skive og ante fred og ingen fare..og der banker noen på bildøra, han titta ned og der...........sto det en transe som tydeligvis ville selge "et eller annet"....hahahaha...... Han kjørte derfra rimelig kjapt for å si det sånn.... Spurte meg om det var noe mulighet for at jeg kunnea mine til å passe ung få foreldra sånn at jeg kan hoppe på et fly til Roma eller Napoli..så han kan plukke meg opp der....fristende..men turen oppover tar såpass lang tid og så lenge vil jeg ikke være borte fra minsta i hvertfall første gangen jeg skal reise...men sukk..hadde hun vært et halvår eldre og vært vant til å sove borte så hadde jeg reist på FLEKKEN!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hahahahaha, til pass til han når han reiser fra ugla si ;-)
Gulosten™ Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 "Spurte meg om det var noe mulighet for at jeg kunnea mine til å passe ung få foreldra sånn at jeg kan hoppe på et fly til Roma eller Napoli." Hva betyr denne setningen...? Er jeg bare tett i pappen? LOL men stakkars man ja...! Hehe
Sjefsmegga Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 oii...helvetes tastaturet mitt som "hopper" litt..noe feil med pc`n.. mangler noe tekst der og mellomrom.. Han lurte på om det var sjans for barnfri og om jeg kunne fly nedover for å bli med på resten av turen, han føler seg litt ensom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå