Gå til innhold

Barnevakt til en 7 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg skal begynne å trene tai chi i Oslo etter påsken. Da er snuppa nesten 7 måneder. Jeg har funnet en dagmamma til å passe henne 3 timer en dag i uka fra 8.00 til 11.00. Hun har aldri hatt barnevakt før så jeg er ganske spent ;). Var annerledes med sønnen min som var mye sammen med pappaen sin alene.

Hva synes dere? Er ikke for tidlig det? Tilvenner henne så hun blir kjent med dagmammaen. En dame jeg kjenner som har barn selv og er veldig flink. Så nå må vi øve på flaske... Tips noen? Kjenner meg som en førstegangsmamma igjen :P. Tihihi, men gleder meg til å begynne å trene igjen! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott plan. nå er det bare å sette i gang.

Skrevet

kos deg !

tror det blir bra for både mor og barn jeg !

Skrevet

kos deg! min gikk i barnehage når han var 9 måneder. 5-6 timer 4 dager i uke + samvær med far.

så dette går SÅ flott! (uansett så tror jeg jenta de bare har godt av og vende seg til at du ikke er der hele tiden. hun skal jo begyne i barnehage en dag, bedre med litt nå en supersjok siden) :-)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Takk takk jenter!! :-) Ja, hun skal begynne i barnehagen når hun er 10 mnd så det er kanskje greit at hun venner seg til at jeg er borte litt.

Så nå får hun et måltid mme om dagen snart... Prøver og prøver ;))

Hilsen hønemor... (sikkert pga. alderen... ;))

Skrevet

heheh.. om hønemor kommer med alderen så burde jeg ikke få barn senere i livet, for jeg er bare 23 og er hønemor som F... hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...