meg og jentene Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har lyst til å flytte. Begynner å få lyst på en baby til. Men badet her vi bor nå er så bitte lite. Måtte ta stellebordet inn og ut av badet hver gang vi skulle bruke det. Ikke plass til dusjkabinett, så alt blir helt vått når vi dusjer der. Har veldig lyst på badekar, men ikke snakk om at det er plass. Går greit nå, men med et barn til så tenker jeg at vi nesten må ha litt større plass. Og har veldig lyst på spisekjøkken. Problemet er at vi bor i et dyrt område, der vi må ut med ca en million, helst to, i tillegg til salg av nåværende leilighet, for å få en ny og fin bolig. Vi kan flytte til et billigere område, og få lekker bolig, men da kommer vi langt unna jobbene våre som vi trives godt i. Og, hovedgrunnen per i dag, er at vår Lille brukte lang tid på å tilvennes i barnehagen, nå trives hun supergodt og vi er også kjempefornøyd med alt i barnehagen. Så vil ikke flytte på henne. Men, kan jo ikke få alt her i verden, bare at jeg ikke klarer å bestemme meg. -Flytte til billigere område -Bo oss "ihjel" med huslån -Bli boende med knøttbad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå