Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 var på kontroll og da hun målte magen så ble hun veldig bekymret.. var laaangt under den røde streken.. mistenker at det er pga måten babyen ligger på men skal på ny kontroll igjen til mandag og hvis det da betyr at jeg har ganske liten mage, kan hun sende meg på sykehuset for en UL for måling av babyen? har hatt 3 andre UL (2 ordinære og en 3d) og hun i magen var helt flott i følge de som tok bildene/målene..
Fire småtroll Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jada, det kan jordmor ordne for deg. Min jordmor bare ringte til sykehuset (som jo er arbeidsplassen hennes), og jeg fikk komme inn samme dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå