Gå til innhold

åh,opgitt over kontordamen til legen min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i flere år etter en ulykke vert til tider svææært plaget med nakken min. noe som fører til at jeg går til behandling ukentlig. avogtil(hvert 3år el no..) får jeg betennelse og infeksjon i nakken/skulederen,og må da ha medisin.

det har jeg nå.. og da jeg ringte legen min i går for å få time for å få resept på betennelsesdempende.. så fikk jeg til svar fra kontordamne min at jeg måtte trene!! eehhh.. jeg tror jeg kjenner nakken min bedre enn som så..da jeg allerede trener og er i god form.. men når smertene er så store at jeg nesten ikke klarer resie meg opp av soffaen om jeg ligger,og ikke klarer vske håret mitt,så synes jeg ærlig talt at jeg har krav på en time..

så i dag måtte jeg bare dra på legevakta,de konstaterte betennelse i nakke og skulder,oggav meg resept.. sykemelding vil jeg ikke ha. tror ikke sånt blir bedre av å ligge hjemme..

har lyst til å kaste hele nakken på kontordama!!!!! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enkelt og greit da! Og tidsbesparende! Her har jeg gått i alle år og venta og betalt for legetimer, så viser det seg at det er de som svarer i telefonen og arkiverer papirene som har løsningen! Da skal jeg gå direkte til kilden neste gang jeg har et helseproblem... ;P

Skrevet

ja!! ikke sant!! helt gratis og greier!!! :) tenker jeg gir mange bedre råd med denne fantastiske opplysningen!!!! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...