olebrum78 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er ikke tykk, men har mage, som er slapp og stor... Synes jeg... Hva er den beste stram opp kuren?
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 ja det hjelper å dytte på magen:) hehe... Eg har bare et tips...rockering! sånn med vekter i. Kjøpes på nettet. www.rockeringer.no www.sports-hoop.com
Pixie Power Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Du kan trene musklene med øvelser, som f.eks sit ups, men du må legge om kostholdet for å få vekk det som er overflødig.
Espoir Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Det beste er faktisk å slanke seg, selv om du sier du ikek er tykk. Og så ta sit-ups.
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 hvis du ammer så er det ikke lurt å slanke seg. Rockeringen funker. er neste kvitt "lovehandels"'ene mine:) Og så har jeg kuttet ut brus og snop... klarer ikke spise helt sunt,for blir jo aldri mett da.
En blå å en rød:) Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Samma problemet her, spiser ganske sunt, men er ikke hysterisk. Har smør på brødskiven, og margarin i panna når jeg steker kyllingfileter, men ellers er det godteri/brus kanskje en gang i måneden, og vi spiser masse salat og grønnsaker... Men blir fort sulten igjen da...
tante grusom master of law Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Man kan ikke "punkt"-slanke seg, dvs slanke kun et sted. Det beste du kan gjøre er å trene masse kondisjon, slik at du forbrenner mest mulig. Samt å spise sundt. Ev å trene opp musklene slik at magen strammes opp etter at fettet er borte......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå