Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Det blir jo et par "hull" i cv`n da jeg har hatt fødselspermisjon. Fører dere det opp i cv`n?
julenissen Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jepp. Jeg har gjort det. Slik at arbeidsgiver ser hvorfor det er "hull" i cv`n.
MiniBassen Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Ja, skriv det inn, du! Evt. arbeidsgivere er alltid nysgjerrig på tomrommene i cv`en! : )
trompetisten Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Nei. Det lar seg naturlig forklare på et evt. intervju...
prekæs Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har ikke gjort det fordi jeg jobbet på arbeidstedene før og etter perm, og har jo skrevet jeg har barn og deres alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå