Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jenta mi svetter så utrolig i beina. Vurderer derfor geox sko....de skal jo være så bra for svette barneføtter Noen som har de, og har dere vært fornøyde? Er det gore-tex (vanntette) og?
愛 siusiu 龍 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 hei! du, jeg har geox gore tex vintersko til min pjokk som er en skikkelig svettis på beina. han er fortsatt klam i dem, og dem er heller ikke noe vanntette. de kosta meg 800 spenn og jeg komer ikke til å kjøpe slike igjen.. kanskje sommerskoene er bedre
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Hm, såpass...det hørtes jo ikke spesielt bra ut Kanskje noen som vet noen andre bra sko for svette barneføtter??? Er ikke et must at de er vanntette, men hadde vært greit. Noen som vet med goretex joggesko (ecco/viking el.)...puster de og? Har det selv, og blir ikke svett selv, men barna springer jo litt mer-og blir mer svett... Skal jammen ikke være lett dette
brooklyn Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 mine to svette-føtter-menn bruker begge geox-sko, min mann året gjennom, min sønn bruker joggesko fra geox. Han er ikke svett på føttene i dem, mens min mann ikke er helt representabel, da han svetter åkke som... Kommer nok helt an på føttene skoene skal på, rett og slett.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Men er de vanntette og? Finner ikke noe nettsted som sier noe om det....
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde geox joggesko til lillegutt i sommer. De var veldig gode.
brooklyn Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 ho-ho:) Lappen på sommerskoene satt fremdeles på! sålen er vanntett og pustende, men ikke joggeskostoffet oppå. Det er litt sånn pustende, om du skjønner.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2008 Det var jo litt ulik erfaring her....da blir jo valget enda verre. He he... Kanskje jeg skal ta meg en tur i skobutikken en av de nærmeste dagene, å se om de har noen gode tips... Men det er så greit å høre andres erfaring, for jeg må innrømme at jeg ikke alltid stoler på de i butikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå