strekkmerketrollet Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Liker veldig godt pasta salat, men har aldri laget dette selv. Når jeg spiser det i selskap, så sitter jeg å pirker i det fordi jeg er så kresen!! Så nå har jeg lysst å lage en uten sånnt jeg ikke liker =o) hehe.. Jeg liker ikke: paprika løk tomat purre vil gjerne lage en med kylling... men hva skal jeg ha i??
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Forslag: kylling pasta agurk salat av flere slag, gjerne ruccula ++ mais fetaost Men du, kjære deg,- dette blir jo ganske tamt. Du går glipp av masse med å ikke like ditten og datten. Så,- hadde du vært hos meg ville dette også vært oppi: masse cherrytomater paprika rødløk Serveres med varme, grove rundstykker med smør. Namnam!
trompetisten Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Pasta seff Mais Ananas Rødløk - eller, det er vel løk så... Sukkererter Bønnespirer Blomkål Pinnekjerner Fetaost hva som helst, bare du liker det selv
nenja Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 salat, gjerne flere typer mais rødløk el. vårløk cherrytomater, de kan du lett plukke ut på din egen tallerken;) pinjekjerner (ristes lett i i tørr panne) kylling pasta fetaost agurk krutonger Serveres gjene med hvitløksbaguetter og deilig dressing
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 pasta spekeskinke mais forskjellige typer salater agurk cherrytomater (jeg liker heller ikke tomater, men liker faktisk cherrytomater likevel) fersk mosarella krutonger server med dressing (jeg liker ikke dressing så jeg lager rømmedressing) og baguetter eller hvitløksbrød
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 glemte pinjekjærner og evt epler
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er også kresen når det gjelder pastasalater.. liker ikke alle de dressingene og sånt! Men bruker å lage en selv som er kjempegod! Kyllingfilet Chicken tikka saus(en sånn krydderpose du finner sammen med indisk mat i butikken) Pasta penne Fetaost(arlaglasset) Ruccolasalat Rødløk Fersk champignon Stek kyllingfileten i biter, lag til sausen og hell den over, la putre litt før du heller kyllingen over på et bakepapir så den blir kald. Kok pasta og la den avkjøle. Så Skjærer du opp resten i passe biter. Legg så lagvis alle ingrediensene og hell over olje fra fetaosten til slutt. Kjempegodt med hvitløksbaguetter til!! Namnam:)
Jenny-penny Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Disse 2 elsker både mann og barn her i huset: Kyllingfilet (krydre gjene) Pasta penne Rød løk i små biter Ruccola Cherrytomater sprøstekt bacon oppå. Press hvitløk over pastaen før den blandes med resten Nr 2 Pasta penne Avocado i biter Ruccola Pinjekjerner Kyllingfilet olivenKjøp salatkrydder som du blander med god oliven olje og heller over og blander godt!
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 glemte champignon, skjær i skiver - stekes godt i stekepanne. Krydre med masse pepper! Og kyllingen kan med fordel snues i chilisaus før du freser den på pannen. Og så må dette avkjøles før det legges i salaten. Pastaen må også være avkjølt. Det er også veldig godt med stekt bacon i , skjært i ganske små biter. Bon apetit! Nå har i hvert fall jeg lyst på kyllingsalat:)
Mammasin Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Min favoritt er: pasta ruccula sorte oliven soltørkede tomater spekeskinke pesto også rødløk da
strekkmerketrollet Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2008 tusen takk dere =o) Da blir det pasta salat i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå