Gå til innhold

Hvor lang og tung er deres 7 mnd baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 8.5 kg, vet ikke hvor lang hun er, men tipper 72 cm:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle lurer på hvor tung/lengde på andres barn er/var..?! Det viktigste er at barnet ser sunt ut og ikke minst følger SIN egen kurve!

Skrevet

oj sann.. er det du er så muggen for da anonym??? he he mathias er 11,6 kg og 74 cm og er 7 mnd og 11 dager:):):) store gooo gutten min

Skrevet

Det er bare morsomt å sammenlikne. Et overskuddsfenomen når man ikke har så mye annet å gjøre;-)

Jeg befinner meg tusenvis av mil fra barselgruppa mi og savner dem! Og her finnes det absolutt ingen babyer i miiiils omkrets. Så jeg har litt behov for å sammenlikne. Derfor.

Skrevet

Hun var 6455g og 65cm på kontroll i går - hun var da 7 mnd, en uke og tre dager;o)

Skrevet

Har ingenting med å være "muggen", men synes alt for mange sammenligner babyene sine! Har opplevd at de som kommer til meg på jobben tror det er noe galt med barna deres fordi de enten er for "store" eller for "små" som de kaller det! Som sagt tidligere, så lenge babyen følger sin egen kurve, så er det det som teller.

Hilsen HS

Skrevet

Oj, 7 mnd og 11 dager. Nøyaktig like gammel som snuppa mi det!:-) Født den 30.07.07. Hm...............nå var det februar, tenke, tenke.......da er kanskje Matthias et par dager eldre en jenta mi.....

Skrevet

Og jeg tror IKKE det er noe galt med babyen min. Har ingenting med det å gjøre, skjønner du....

Skrevet

Helt i orden du, bare skrev det som fagpersonell!!

Skrevet

Rutletutt, er så morsomt, for jeg merker at jeg allerede VET at jenta di er ei lita snuske. Og det var ubevisst. Resultatet av mange forskjellige innlegg jeg har lest. Så man blir litt kjent her inne;-)

Skrevet

Hi - hi - ja hun er det;o) Lett å bære på;o)

Hun er jo bare en dag eldre enn din ser jeg:o)

Skrevet

gutten min er 9060 gr og 70 cm. men han ble netopp 8 mnd nå..

Skrevet

Ja da skjønner jeg at du er anonym. Sikkert mange som vil bmbardere deg med spørsmål;-) Er du helsesøster?

Skrevet

Jeg er selv turnuslege og er akkurat ferdig med året på sykehus. Distriktstjenesten venter og da regner jeg med det blir noen dager på helsestasjonen. Gleder med til det!

Hadde vært hyggelig å blitt kjent med flere helsepersonell her inne, men skjønner jo at mange ikke vil stå fram med nick......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...