Gå til innhold

Hjelpe til å bryllup....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe til å bryllup når man er 6 mnd på vei. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne en gang jeg. Og mener selvsagt hjelpe til i bryllup ikke å. Er litt usikker om jeg burde sagt fra meg dette, har egentlig sagt ja, men usikker på hvordan jeg vil være 6 mnd på vei.

Skrevet

skal du servere eller hva?

kommer jo ann på hvordan formen din er..

Men også hvordan lokalet er faktisk..

I vårt bryllup ble det litt trangt mellom bordene, så det hadde vært vanskelig å ha gravid mage der tror jeg.

Du kan jo snakke med de som skal gifte seg, så er obs på at du kanskje ikke kan. Og at du kanskje får noen lettere oppgaver?

Skrevet

Kommer vel litt an på hva du skal gjøre, og for hvem. Er det en god venn eller andre du er glad i, så hadde jeg nok prøvd å gjøre det. Men ikke forvent at du vil være i form til å fly rundt hele kvelden...

Som du sier, du kan jo ikke vite hvordan form du er i når du er 6 mnd på vei. Jeg hadde nok ikke vært i særlig form til det når jeg var så langt på vei, men som sagt jeg ville strekt meg langt om det var for noen jeg var glad i.

Skrevet

Det er for en tidligere vennine som jeg har fått igjen litt kontakt med. Skal hjelpe til både under middag og kaffe, så regner med jeg skal servere. Aner ikke hvordan lokalet er jeg. Jeg får vel ta en prat med dem.

Skrevet

huff hadde ikke orka å server osv. det kommer til å bli en lang å slitsom dag selv om du kanskje ikke ska gjøre så veldig mye... jeg ville sagt fra meg oppdraget ja:o)

Skrevet

Jeg har servert en gang og det var kjempeslitsomt. Da var jeg ikke gravid en gang :) Ville nok tenkt meg godt om før jeg sa ja, litt kjipt hvis du plutselig ikke orker likevel, da står de uten hjelp. Forklar situasjonen du og si at du gjerne hjelper til med andre ting, gjerne ting som kan gjøres i forkant. Evt dele ut kirkeprogram i kirken, hjelpe til med gavebord, masse som må ordnes i et bryllup.

Skrevet

Hadde ikke orket det.. Det er jo varmt på sommeren, og når en er gravid blir det ekstra varmt. Hun forstår deg nok garantert, er ikke bare bare heller å servere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...