Sandra1975 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 I dag er det tirsdag 11. mars. Du går nå i 10. svangerskapsuke og har 218 dager (31 uker) til termin onsdag 15. oktober 2008. Hvorfor sier da UL idag at jeg er 9+2 når Barnimagen sier 10?
gege Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Forskjellige måter å si d i.. Akuratt som at me nå er i uke 11 i 2008 , men me e ikkje ferdige med uke 11 forde om men me har begynt på na. Syns d e litt jilt og får då føle eg meg litt lenger kommen
helhalhalo Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 når du er 9+2 så er du i din "tiende uke" ikke sant. er du på ferie i 4 uker og skal si noe om hva som skjedde når du hadde vært der i 2 uker og 4 dager så sier man at den 3. uka så skjedde det og det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå