mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 kan de sendes i bhg dersom allmenntilstanden er bra, men spiser lite? tips til hva som er bra å spise når man har halsbetennelse`?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde ikke sendt mine barn i barnehage med halsbetennelse. Hva som er bra å spise? La h*n få det h*n liker best.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 vil ikke ha noe....
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Da er det ikke annet å gjøre enn å prøve i få i h*n masse drikke. Det er vondt å svelge når man har halsbetennelse. Min datter hadde det i 1 uke og det eneste jeg fikk i henne var vann.
Mayken Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 hvis hun har begynt på medisiner og er i fin form og feberfri, kan hun sikkert være i barnehagen. Vi har akkurat hatt streptokokker her hjemme. Vi var symptomfrie etter 2 dager med antibiotika. Men snuppa hadde feber, så vi holdt henne hjemme, Ved halsbetennelse bør man vel holde seg unna melkeprodukter mener jeg å huske, kan bli slimete av det. Ikke drikke varme drikker, det trives bakteriene i. spise is:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå