Rotekoppen88 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 I safall hvilken pumpe har dere kjøpt, eventuelt tenkt å kjøpe?
millymolly&mini Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal pumpe en del: Først på sykehuset, der får jeg sikkert låne en elektrisk. Hjemme så har jeg håndpumpe AVENT...skal uansett hjelpe litt til, fordi jeg har så sart hud! Siden forrige mann hadde gulsott ved føsel, så var han for svak til å suge opp produksjonen, så litt hjelp måtte til. Blir det like mye styr denne gangen, så kjøper jeg inn en elektrisk pumpe.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har også planer om å pumpe en del for å få opp produksjonen og unngå å bli så sår. Ammet bare to uker sist..pumpet i seks, noen som har en elekstrisk pumpe å anbefale.. har alle Avent???
Rotekoppen88 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har hørt om endel som anbefaler "Medela - Pump in style, advanced" men de er jo svinedyre da. Men blir det som sist så tenker jeg at jeg nesten kommer til å full pumpe og da er det kasnkje verdt pengene.
Tonjuz Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal ha Medela Swing pumpen (elektrisk)... Hører bare positive ting om denne:)
2hærligegutter Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Bestilte en Nuk el.pumpe fra tyskland kom på ca 600.- Har sett i norge også men der finner jeg bare pumper til 1200.- osv, hvis man ikke kjøper brukt da. http://www.kidsroom.de Pumpet mye med avent håndpumpe (sleit den ut) med forige mann så bestemte meg for å kjøpe el. denne gangen. fikk jo nesten senebetennelse.
*H* Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 jeg må ha en elektrisk tenker jeg, om jeg ikke vil sitte med senebetennelse... men de koster 1400 kr på babyshop, så da blir jeg litt lei og tenker at jeg kan ta en manuell... sambo skal ha permisjon i 6 mnd,jeg kun 5, og vi skal amme hele tiden, så da må jeg jo pumpe... kan man fryse ned melken? hvor lenge "holder" den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå